Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jepp, har hatt det i 2 uker snart :/ gjør vondt i hele korsryggen, fremover mot magen og nedover føtterne..
Hadde ikke trodd at det skulle komme så tidlig :-(
Jepp. Håpet jeg skulle slippe det denne gangen Har allerede vært heldigere enn sist da. Da fikk jeg bekkenløsning i uke 7 og var sykemeldt nesten hele svangerskapet. Det var grusomt. Til tider klarte jeg ikke gå engang uten at tårene kom. Jeg merker det etter en lang dag på jobb, der det går i ett til jeg kommer hjem. Satser på at det ikke blir så ille som sist. Unner virkelig ingen bekkenløsning altså.
Jeg har også kjent på det i et par uker nå. 1. sv.skp kom det i uke 30, 2. i uke 20 og nå i 3. i uke 6-7. Er det mulig..?! Er så irritert over det. Har en jobb jeg absolutt ikke sitter stille i, så passer dårlig.
Jepp, kom i uke 7 her, kom i uke 6 sist gang... skal gå til forebyggende behandling med en gang! Trener også for å styrke muskulaturen rundt, det har hjulpet meg..Jeg fikk også kroniske bekkenplager, så ble ikke kvitt plagene før 1,5 år etter fødsel.