bekkenløsning??

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Eg har vondt langt oppe på høyre side bak, kan det være bekkenløsning??

Nevnte d for legen her i uken og ho mente eg sku kunne gå det av meg?? men føler d gjør vondt værre? dessuten vil ikkje eg gå ute på isen som e ute no..:/

Jeg har bekken smerter i symfysen, krosryggen, smerter nedover lårne og i/under bekkenet når jeg sitter.... Ikke mye oppover i ryggen..

Jeg har bekken smerter i symfysen, krosryggen, smerter nedover lårne og i/under bekkenet når jeg sitter.... Ikke mye oppover i ryggen..

Det e ikkje i ryggen.. men høgt oppe i høyre rumpeball på en måte..:P men følte det ble så teit å skrive det..:P

Da er det nok korsryggen ja....

Jeg hadde ganske tidlig i svangerskapet skikkelig smerter i ene foten og rompeball,det var intense smerter så jeg haltet avgårde. Det flyttet seg fra fot til fot men var aldri på begge samtidig,jeg klarte ikke og gå det bort,ble myyyye værre av og gå. Holdt meg i ro en stund og plutselig var det borte.. Men,så kom det på innsidene av begge lår og kjennes ut som det går oppover i "babyhullet",det går ikke ann og gå bort,jeg har prøvd og blir bare 10 gang værre,eneste som faktisk virket litt,som lettet litt på snerter dagen etter var,tro det eller ei,men sex! Men jeg kan ikke gå så veldig mye,eller stå oppreist mye,klarer og vaske og rydde bort 1 maskin med klær om dagen,og kansje ta oppvasken,men da er jeg ferdig,da gjør det vondt.

Kan hjelpe me fysikalsk behandling,mange som har fådt og det har hjulpet dem :)

Back
Topp