Bekkenløsning?

babyi2013

Flørter med forumet
Noen som vil fortelle meg hvordan deres bekkenløsning kjennes ut? Vil heller høre det fra dere enn å lese på nettet, for jeg finner ikke ut om det er det som feiler meg. Fikk ikke sove i natt pga smerter i skambeinet og rundt omkring der..

Vel, jeg har mer vondt i høyre rumpeballe enn noe annet sted. Det har forverret seg og er nå vondt i hele høyre bekkenområdet, både bak i rumpa, korsryggen, lysken, skambeinet og nedover på innsiden av låret mot kneet, faktisk...
Det er sånn JEG kjenner det... Er så mange forskjellige symptomer på det! Men de sier jo at mye smerter i skambeinet kan være bekkenløsning. Er vel kun lege og fysio/kiropraktor/manuell terapaut og lignende som kan sette diagnosen...

Håper du slipper det :(

Bekkenløsning er veldig individuelt,kan kjennes i ryggen,halebeinet,rumpa,nedover beina,lysken,skambeinet og alle områder rundt bekkenet....
Har no for andre gang bekkenløsning og det er to helt forskjellige...
Gå til lege og hør og få behandling tidlug:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg har bekkenløsning på ale tre punkt. Verst er venstre side og fremme i skambeinet. I skambeinet svir det, og hele "hårområdet" verker og er skikkelig ømt. Smertene bak er vanskelig å forklare for det er en jevn stikkende smerte, smerte som brer seg utover hele skinkene, korsryggen og nedover spes venstre fot. Noen dager når det står på som verst får jeg så syke smerter i venstre bekkenside at jeg omtrent ikke kan trå ned på foten.
Ta deg en tur til legen så stiller han rett diagnose om du har bekkenløsning.

Må få legge til at jeg idag ikke har smerter i bekkenet lengre, bare fremme i skambeinet. Var nemlig til muskelterapeut igår.... Han løste opp mange veskeoppsamlinger og gjorde så sirkulasjonen gjennom bekkenet ble bra igjen..., så går alt etter planen er mine bekkensmerter borte.. :D

sliter med smerter fremme - og dessverre er det ikke mye å gjøre med de....går til fysio 1 gang pr uke for å opprettholde sirkulasjon bak i bekkenet som hjelper litt, men mest for å forebygge at det skal sette seg for fullt bak også. Har dager som er bedre enn andre, men kan ikke bære noe før smertene skyter opp i underlivet og skambenet :(
Må bare klare å leve med det de siste 4 mnd'ene og nå, eneste som kurerer er å få ut ungen og få hormonene på rett kjør :)

Enig med de andre over her.. Har bekkenløsning for andre gang og smertene kan variere veldig og være veldig forskjellig..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Back
Topp