Bekkenløsning

Undervannsbåten

Forelsket i forumet
Huff. Her har det virkelig kommet tilbake og ligger nå på sofaen med smerter både bak i sete og haleben og foran i skambenet. Aaaau. Er skikkelig lei meg for at det har kommet allerede. Noen som har begynt med behandling? Tror jeg bør komme meg til fysio så fort som mulig.

Jeg har begynt med behandling. Har vært veldig plage i de to andre graviditetene så er begynt på bekkengruppetrening en gang i uka hos Fysio. Så står jeg på venteliste hos ho fysioen som er spesialist på bekkenløsning. Hjalp litt sist så vil gå nå også. Er ikke noe godt nei. VELDIG vondt:( kom deg til behsndling s fort som mulig så kanskje du kan holde det litt i sjakk:)

hadde lett bekkenløsning med nr 2... Men slapp noe behandli g da d kom sent og regulerte seg fint med min aktivitet. I helga hadde jeg helgevakt, og da kjente jeg det godt i bekkenet. Ble skikkelig nedfor. Var absolutt ikke klar for å begynne å plages med d nå... Så da spørs d hvor lenge jeg kan gå i full jobb... Grrrrrr.... ble skinmelig deppa.

Jeg sitter bare å venter på at bekkenløsningen skal komme.. Håper jo såklart at den kommer sent i svangerskapet. For min del så har bekkenløsningen blitt værre å værre for hver gang.. :( sist var det gruuusomt!
Men jeg har aldri fått behandling for det.. Har bare fått beskjed om å ta det med ro og gå med små skritt :(
Har fått ny lege nå..så håper han kan være mer behjelpelig når (ja,jeg tar bekkenløsningen som en selvfølge denne gangen :p ) eller før det slår helt inn...

Hvis noen av dere er fra Vestfold anbefaler jeg dere å komme dere inn på Active fysioterapi på Nøtterøy :) der er de veldig flinke bekkentrening i sal/basseng og behandling :) jeg har begynt å kjenne det på travle vakter på jobben...var plaget forrige gang også, men satser på tidlig behandling og trening gjør susen denne gangen ;) god bedring til dere alle :)

Tror det er viktig å si til legen at man ønsker å gå til Fysio/bekkentrening. Ikke alle leger som vet om det. Jeg viste om et sted der de var veldig flinke på bekken og ba om henvisning. Kan være lurt å forhøre seg litt rundt i byen en bor:) ikke bra å ligge hjemme i sofaen hele svangerskapet heller, selv om man har mye vondt. Kan bli være av det også. Lykke til alle sammen:)

Huff, kjipt å begynne med det så tidlig :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg hadde rygg problem fra før og har alltid følte vondt i ryggen når jeg gjør ekstra fysisk arbeid. I det siste uke så hadde jeg det vond når jeg går, kjenner jeg at det er noe som presser ned helt nedst i ryggen og når jeg går opp i trappe. Tror dere at dette er bekkenløsning?????? :dontknow :dontknow :dontknow :dontknow :dontknow

Kjenner det også i korsryggen og blir fort sliten i halebenet....

nei ligge på sofan hele svangerskapet blir uaktuelt.... har ikke prøvd bassengtrening, meeen hae veldi go tro på d, og tror jeg kommer til å hoppe på d etterhvert. skal forhøre meg me j.m først. har 1. time om en uke. Og så må jeg nok få litt tilpassning på jobb. Er sykepleier på sykehjem og er for tiden på den tyngste avd...tipper jeg blir flyttet på etterhvert... så d skal nok gå bra dette. var bare ikke motivert for å "lage så mye styr" så tidlig....

Back
Topp