Bekkenløsning

Bringebær

Gift med forumet
Andre som begynner å merke det allerede, eller har slitt med det tidligere svangerskap? Har hatt skikkelig bekkenløsning begge graviditetene og sist kunne jeg nesten ikke gå på slutten. Veldig vondt både bak og foran i symfysen. Har begynt igjen nå:( vaska huset i dag og nå er det skikkelig vondt. Litt redd nå for hvordan det vil bli denne gangen. Andre som frykter bekkenløsning??

Jeg har fått bekkenløsning tidlig i begge mine forrige svangerskap, hadde mest med førstemann, med andremann var jeg veldig forsiktig (lå på sofaen med kvalme de første 4-5 månedene) og da gikk det bedre. Hadde bare bak under graviditetene, men fikk kraftig bekkenløsning forran i symfysen etter fødselnr to så er spent på hvordan det blir denne gangen, kjenner ikke noe foreløpig.

kjenner det etter litt ekstra belastning på kroppen, men har tatt det ekstremt med ro den siste tiden, så går forholdsvis bra foreløpig... skal begynne å beskjære busker og trær på jobb om en ukes tid, så skal se hvordan det går før jeg uttaler meg om bekkenet :P men har kjent bekkenet har kranglet helt siden jeg fikk snuppa for 3 år siden.. kjenner det etter harde dager på jobb og trening..

Hadde det i begge mine forrige svangerskap. Jobbet til permisjon, med 50 % sykemelding siste måneden. Er så sta, så kjørte meg altfor hardt. Har begynt med fysioøvelsene jeg lærte og håper det kan holde det i sjakk en stund... Hadde vært deilig å slippe!

Men nå er det ryggen som krangler...aldri hatt vondt i ryggen før:(

Håper vi slipper unna de værste vinduene:)

Hadde enorme bekkensmerter med førstemann fra uke 20 ca. Ikke kjent noe i dette svangerskapet og håper jeg klarer holde det i sjakk med mye trening!

Hadde bekkenlåsning forrige gang, helt krise. Gikk på krykker de siste 15 ukene.
Har akkurat blitt bra igjen etter månedsvis med behandling på fys.med. på Ullevål.
Så håper å slippe unna denne gangen, har (bank i bordet) ikke kjent noe enda.

Back
Topp