Bekkenløsning

ninamerete

Flørter med forumet
Hei sliter noe fryktelig med bekkenløsning om dagen at jeg sliter med å reise meg opp eller å gå, men på lørdag fikk jeg en ny smerte i underlivet,som gjør det enda vanskligere å gå,det gjør så vondt at jeg har mest lyst til å sette meg ned å grine...den smerten sitter rett over urinrøret og gjør vondt når jeg står, sitter og går..jordmor sa at d var bekkenet som gjør seg klart,

Det jeg lurer på er det flere her som har kjent den samme smerten,og eventuelt hva dere fikk bedsjed om at hva det var...

Jeg fikk sånn smerte med eldste gutt og da fikk jeg beskjed om at det var modningstegn. Får sånn smerter nå og da denne gangen å.

Jeg har også plutselig blitt mye værre. Denne bekkenløsning er det jeg gleder meg mest til å bli kvitt. Sliter nå med å bøye meg, ta på sko, alt som krevet bevegelse med magen...stivna helt! Også disse smertene som du snakker om...føler ikke jeg trenger å sette meg ned for å grine, men er veldig plagsomt.

Stikkende smerte? Jeg har hatt det en del uker nå, det er helt grusomt vondt når det setter inn. Innimellom må jeg bare sette meg rett ned, beina svikter og jeg vil bare hyle. Jeg er veldig plaget med bekkenet også, men føler ikke at den stikkingen har sammenheng med det, det er mer på innsiden hvis du skjønner. Det kjennes ut som babyen presser hodet nedover og at det er derfor det stikker.

Back
Topp