Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei! Jeg hadde bekkenløsning i begge mine svangerskap. Men nr to. så fikk jeg vondt i ryggen og ble sykmeldt..fant ut at jeg var gravid rett etterpå..da var jeg fem uker på vei. Etter dette ble jeg litt bra igjen..så kom det igjen når jeg var 4-5 mnd på vei! Det er faktisk noen som kan få det tidlig i svangerskapet
Hadde bekkenløsning fra uke 6 sist gang. Denne gangen testa jeg for jeg hadde så vondt i bekkenet. Nå er jeg 5+2 og sliter med det meste. Kjempevondt å være på jobb. Så jeg satser på delvis sykemelding etter legetime neste uke. Har lyst å gjøre litt annet enn å ligge på sofaen med vondt fra vi kommer hjem til vi legger oss.
jeg fikk det i uk e9 med førstemann og nå var det slik jeg oppdaget at jeg var gravid fordi jeg hadde vært på jobb og klarte såvidt å gå opp trappen hjem. Tenkte det var rart, du har bekkenløsning hvis du sliter med å gå opp trapper, du kjenner hvis du har sittet stille en stund(eller sovet) og beveger deg at bekkenet (hoftene ca) er ekstra stive, det gjør også vondt å ta ekstra lange skritt
Jeg fikk det når jeg var 22 uker med førstemann. Og denne gangen begynner jeg å kjenne det allerede. Hadde korsryggsmerter fra dag 1 med datteren min. Denne gangen har eg det ikke i det hele tatt.