Bekkenløsning...

miraka

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Da har legen sendt en henvisning for meg til fysioterapeut:// Det er IKKE greit med et bekken som tuller:( Så nå har jeg fått beskjed fra mannen om at han skal ta det som må tas i huset, jeg skal bare gjøre det som jeg orker. Han er jo bare verdens beste mann:)) Men jeg har fryktelig dårlig samvittighet, det blir jo mye på han med jobb, unge, hus og en kone som ikke orker mye:( Håper jeg får litt hjelp hos fysioterapauten hvertfall...

DET misunner jeg deg overhode ikke!! Hverken skyldfølselsen ovenfor mannen din, eller bekkenløsninga. Går rundt meg dårlig samvittighet selv innimellom over å være sliten å ikke orke ting hjemme. Og tøyer man seg for langt er det dårlig samvittighet ovenfor lille baby. Vi er gode på sånt vi kvinnfolk. Kan ikke ha god samvittighet liksom..:-)

Uff, det er vel bare å ønske velkommen i klubben :/ Håper fysio hjelper deg litt da. Det er en del virkelig gode øvelser som lindrer en del.

Men du trenger ikke å melde deg HELT ut av husarbeidet altså. Jeg klarer fint å gjøre det som er i en høyde der jeg kan stå; stryking, tøybretting, små mengder oppvask, vaske spisebord, tømme øverste del av oppvaskmaskinen etc.. Det eneste som er absolutt utelukket er støvsuging.
Hjelper litt på samvittigheten at kjøkkenbenken og baderomsvasken til enhver tid er skinnende ren emoticon

Husk på at om du er forsiktig nå, blir du bedre etter fødsel enn om du presser deg for mye.

Er nok ikke noe godt med bekkenproblemer, så ta godt vare på deg selv og ikke la samvittigheten bite deg i rumpa hele tiden. Vi er dessverre altfor gode til det.
Tenk på tiden etter fødselen, da vil det kreves mer av deg automatisk og det er mye bedre å være i form da.
Hvil nå og finn ut hva du kan gjøre i huset og for å lette samvittigheten!
Masse god bedring til deg :)

Back
Topp