Bekkenløsning...

^Yakine^

Glad i forumet
Jeg burde holdt kjeften min igår, når jeg sa at jeg ikke kjente noe til bekkenløsninga... For idag er historien noe helt annet...!! Har så vondt, grrrr!! Sist svangerskap hadde jeg det og, og var sykemeldt i nesten 6 mnd... Måtte bruke krykker, og det var nr før rullestol :-/ ææææhh, vil ikke ha det sånn nå!! Sånn, da har jeg fått sytet litt ;-)

Har du prøvd kiropraktor?,har hatt veldig nytte av det selv.. God bedring,det er ikke noe godt det der,og jeg har bare hatt litt låsning tror jeg,så kan tenke du har det kjipt nå.

hadde skikkelig bekkenløsning med førstemann,kjente ingenting med andre mann men kjenner det skikkelig no...så blir vel akkurat samme no som når ej gjekk me odin,klarte så vidt å fote mej dei siste vekene :-\ å da kom han 3 veke før...vi får håpe det går over :-)

Skjønner så vel hva du snakker om!!....har akkurat kommet hjem fra kiropraktoren min nå. Har du ikke prøvd det, så gjør det. Det hjelper virkelig!!
Jeg hadde bekkenløsning da jeg gikk med førstemann, og var ikke mange ukene på vei denne gangen før jeg kjente det. Jeg skal nå gå til kirpraktoren 2-3 ganger i mnd frem til fødselen for å holde bekkenet i sjakk.

Skjønner så vel hva du snakker om!!....har akkurat kommet hjem fra kiropraktoren min nå. Har du ikke prøvd det, så gjør det. Det hjelper virkelig!!
Jeg hadde bekkenløsning da jeg gikk med førstemann, og var ikke mange ukene på vei denne gangen før jeg kjente det. Jeg skal nå gå til kirpraktoren 2-3 ganger i mnd frem til fødselen for å holde bekkenet i sjakk.

Jeg går til kiropraktor fast, heldigvis!! Fikk bekkenlåsning og noe tull med de nederste skivene i ryggen i vinter, så jeg har gått der hver uke omtrent :-) men jeg vet noen anbefaler fysioterapaut og? Ikke prøvd det selv da men...

Back
Topp