bekkenløsning?

mamma i 2010 & 2013

Glad i forumet
i går å i dag har jeg hatt veldi vont i korsryggen på høyre side, rett over rompa... hadde det med storesøster også, men er det egentlig bekkenløsning? med hun hadde jeg smerter fremme i og i hoftene også... er alt dette bekkenløsning? kult å få det så tidlig liksom, husker ikke når jeg fikk det med storesøster..

Jeg er gravid med nummer 2, og jeg har nok begynt å få bekkenløsning allerede ja.
Veldig vondt nede i korsryggen og spesielt halebeinet, problemer med å reise meg pga smerter i halebeinet + et "smertebelte" som sitter over setet.
Går til kiropraktor og han er ganske ærlig på at jeg mest sannsynlig ikke får et godt svangerskap hva bekkenet angår, for han sier han må legge ganske hardt press på bekkenet for i det hele tatt klare å knekke det opp.

å gud ikke si at det er det jeg har nå da:( 

jeg har akkurat som deg trolltjora,vondt i korsryggen og halebeinet spesielt pluss. vondt øvers på bakdelen. 

er det noe man kan gjøre for å få det bedre sånn uten om kiropraktor? må vel ta en tur dit og antagelig men er det noe annet man kan gjøre?  første barnet mitt å er skikkelig grønn på det her.

Back
Topp