bekkenløsning?

nnugni

Glad i forumet
noen som har det eller har opplevd det ? hvordan er det og hvordan veit man om man har det?
please svare fort må vite jeg lurer så ..............

Har ikke opplevd det, men spurte kusina mi istad? Hun har vondt både foran og bak og det føles omtrent som isjias. Det stråler ned i låret og mot kneet og leggen på henne ihvertfall. Hun merket det når hun skulle flytte benet når hun kjørte bil...

Jeg har hatt lett bekkenløsning begge de forrige gangene. Kjenner noe av det samme nå også, og det starter foran i symfysen hos meg. Småvondt nå, har blitt til smerter etter hvert tidligere. Så har vondtet flyttet seg videre i bekkenregionen, og har begge gangene endt opp med litt smerter og problemer med å flytte på beina spesielt hurtig

Jeg sov med pute mellom bena om natta fra et ganske tidlig tidspunkt begge gangene, for å avlaste bekkenet .

å jeg lurer nemlig på om jeg har fått det ,sitter her å har veldig vondt nederst i ryggen
det stråler liksom ned i beina og halebeinet er ikke så godt å sitte på.
men ryggen er verst det er smerter jeg ikke har møtt på før bortsett fra akkurat rett før fødsel så nå sitter jeg ehr og er redd for at jeg mister
hjelp har nesten litt panikk

Jeg får vondt i skinkene som stråler nedover bak på lårene og noen ganger går det frem i skambeinet.. Varierer veldig men er veldig lei meg for at jeg kjenner det allerede! :/ 
Er vondt å massere på musklene der, men allikevel godt! 

Har også hatt bekkenlåsning - helt jævlig! 

Live2Learn skrev:
Jeg får vondt i skinkene som stråler nedover bak på lårene og noen ganger går det frem i skambeinet.. Varierer veldig men er veldig lei meg for at jeg kjenner det allerede! :/ 
Er vondt å massere på musklene der, men allikevel godt! 

Har også hatt bekkenlåsning - helt jævlig! 

signerer denne...

Back
Topp