Bekkenløsning

~Blikk~

Elsker forumet
Jeg slapp unna vondter sist, men nå kjenner jeg allerede at bekkenet sliter... Er så redd for å bli helt invalid. Har jo hørt en del skrekkhistorier...
Noen her som har noen gode knep som kan redusere smertene litt og forebygge videre?

Fysio og bekkenbelte!!

Jeg har allerede kjent disse bekkensmertene selv. Jeg hadde kjempevondt i går da jeg gjorde for mye utav det, da jeg gjorde hagearbeid hele dagen. På kvelden bare lå jeg på sofaen og hadde vondt. Og værre ble det jo lengre jeg lå stille. Jeg husker fra sist svangerskap at jeg ikke fikk lov til å støvsuge eller vaske gulver av legen.. Ellers så må du rett å slett ikke overbelaste deg, bære tungt og kanskje la mannen svinge litt med støvsugeren;-)

Vett om flerne som har hatt god erfaring med kiropraktor og naprapat når ikkje plagene e komt for langt. Har heldigvis sluppe dei plagene sjøl...

Sove med pute mellom bena, gå med samla ben ut av bilen og ikke sitte med bena i kryss. Unngå overbelastning, og ikke sitte for lenge, stå for lenge, ligge for lenge... Men samtidig er det bedre å ligge enn å sitte, bedre å sitte enn å stå osv ;)

jeg går til kiropraktor og har fått bekkenbelte, det hjelper kjempemye.  Er nå på jobb, med supre medarbeidere som gjør alt de kan for å tilrettelegge for meg. (Vi går masse på jobb , mye trapper og mye tunge løft) Jeg har fri tilgang til pauser, ingen tunge løft å minimalt me trapper. Det viktigste er å lytte til kroppen å ikke presse seg for mye. Det er når en presser deg selv det kan bli verre i følge kiropraktoren min

Huff, leit å høre om de det starter så tidlig på!! Jeg slapp unna sist, og håper jeg gjør det samme denne gangen også

Back
Topp