Bekkenløsning?

Mammatoo

Glad i forumet
Har så vondt nederst i korsryggen og ved halebeinet.
Ligger jeg flatt på gulvet eller sitter på gulvet gjør det sykt vondt å komme seg opp igjen. Kjennes ut som noe knaser inne i der og låser seg/setter seg fast .... Så sykt vondt!
Nå ligger jeg med pute mellom knærne på natta og beina litt høyere for å avlaste ryggen. Det hjelper. Hadde ikke trøbbel med nr. 1, men nå gjør det virkelig vondt ..... Merker ellers ikke noe når jeg går eller sitter i en god stol ..... Bekkenløsning?? 

Har hatt problemer med halbein og spesielt venstre side av "rumpa" dette svangerskapet jeg og.
Bekkenlåsning sa fysioterapeuten.
Pass på benstillingen din. At duf.eks går ut av bilen med bena likt og at du ikke tar for store steg. F.eks i trapper.
Å sitte og vugge på fitnessball er fint og avslappende.

Eller det kan være bekkenlåsning. Det hadde ei veninne av meg og hun forklarte det slik som du gjorde. Jeg hadde bekkenløsning og da fikk jeg aldri følelsen av at noe knekker eller setter seg fast inni der. Det var bare en forferedelig følelse av at bekkenet ikke hang skikkelig ilag med kroppen min lenger. Og det knirket og knaket inni der.. Verre enn ei 90 år gammel dame... Kom deg til lege/fysio og få det sjekket ut :o)

Back
Topp