Bekkenløsning!!!

Vicimama

Flørter med forumet
Jeg slet endel med bekkenløsning sist sv.skap og allerede nå kjenner jeg vondt i bekkenet etter en lang og travel dag på jobb. (står og går mye) :-s 
Huff, er litt engstelig når jeg allerede kjenner tendenser nå så tidlig! 
Noen andre som har vært plaget med det, eller kjenner noe allerede?? 

Har ikke sagt noe til sjefen enda heller, tenkte å vente en mnd tid. Men om det blir verre så må jeg jo det, så jeg kan ta småpauser og sette meg ned innimellom uten at di tenker jeg er tar litt vel mange pauser...

Detta hørtes da fryktelig kjent ut :)
jeg og lurer på om jeg har fått bekkenløsning tidlig denna gangen :)
du er ikke aleine ;)

Jeg har det også, var mye plaga sist og gikk på krykker en del av tida, men fikk det ikke så tidlig da.. Men nå har den aldri blitt helt borte i etterkant heller og det er jo ikke så lenge siden jeg var gravid heller. I alle fall, så er det vondt, og bekkenet låser seg om jeg tar for lange steg.. Bekkenbelte hjelper litt mot smertene. Jeg tenker det er hormonelt jeg siden det kommer så tidlig, og er redd det ikke er så mye å gjøre noe med.. :(

er så redd for å få det for jeg jobber bare i et vikariat i en bhg , sjefen har sånn halvveis lovt meg en 37% jobb fra juli sånn at jeg får penger i å med at vikariatet går ut da huff nei ikke det ikke lov huff huff  huff
håper ingen andre får det det gjør så vondt

Samme her... kjenner det veldig godt etter jobb! Håper bare det ikke blir så ille som sist! Og denne gang skal jeg benytte meg mer av fysio og kiropraktor. Har lyst å jobbe lengst mulig i svangerskapet. Trives sååå godt på jobb og så er det jo utrolig kjedelig å være sykemeldt!

Supermamma* skrev:
Samme her... kjenner det veldig godt etter jobb! Håper bare det ikke blir så ille som sist! Og denne gang skal jeg benytte meg mer av fysio og kiropraktor. Har lyst å jobbe lengst mulig i svangerskapet. Trives sååå godt på jobb og så er det jo utrolig kjedelig å være sykemeldt!

Helt enig, lyst å jobbe lengst mulig, men samtidig er det så kjedelig å være helt skutt og vondt i bekkenet etter jobb at du ikkje orker/klarer noen ting resten av dagen! Vanskelig å finne den gyldene middelvei :-p 

Har hatt veldig vondt i korsryggen helt siden jeg testet positivt. Det ståler litt frem og mot lårene...

Legen mente det ikke gikk ann å få bekkenløsning så tidlig :/

Jeg har heldigvis ikke fått det før nå, men har hatt det meste hittil i svangerskapet :P
Begynt med fysio 1 gang i uken og bassentrening 2 ganger, og det har hjulpet meg ganske mye. Men er fortsatt 100% sykemeldt frem til permisjon, men det er fordi de ikke kan tilrettelegge noe mer for meg på jobb...

Jeg kjenner det også godt i bekkenet allerede :) Er jo bare litt over år siden jeg fødte nr 1, så henger nok mye etter derifra også..

Hadde det ikke vært for bekkenet mitt så hadde jeg aldri visst at jeg var gravid. Bekkenet mitt slo seg vrang forrige uke og jeg kunne ikke fatte og begripe at bekkenløsningen skulle komme tilbake etter sist gang. Men viste seg at jeg var gravid. Legen mente at det hadde ingenting å si hvor langt du var på vei, det er hormoner under svangerskapet som utløser disse smertene. Jeg er nesten bundet til sofaen pga de smertene allerede nå så lurer virkelig på hvordan det blir videre.

Back
Topp