Bekkenløsning

idabh

Glad i forumet
Noen som plages med det? Jeg har dessverre begynt å plages siste mnd:( Men det er ikke så veldig rart for jeg bærer mye på sønnen min! Han er 15 mnd og begynner å bli tung, og klarer ikke å stå/gå enda (henger etter motorisk siden han er sterkt svaksynt)! Etter bhge start i januar har han vært sjuk så og si hele mnd, og da må jeg iallefall bære ham mye:( Oppi dette så har samboern hatt en operasjon og to inngrep som har gjort at han ikke har vært i stand til å gjøre stort, så det har vært ekstra belastende for meg. Har ingen familie her i Oslo heller som kan hjelpe meg, men moren min og mormor kommer vertfall fra Trondheim noen dager neste uke! Har fått henvisning til fysio av legen og ble rådet til å begynne med vanntrening! Noen som har erfaringer, elr andre gode råd?

Har ikke vært her inne så mye pga alt som foregår, men kommer sikkert sterkere tilbake:)
Er 20+2 i dag, HALVEIS!Hurra:)

Jeg har desverre slitt med bekkenplager siden uke 13 tror jeg det var. Fikk konstatert bekkenløsning nå i januar da det ble verre. Har startet å gå til fysioterapaut nå, men er ikke helt sikker på om det hjelper så mye enda..

Jobber i barnehage så kan bli mye gåing, stress og noe bæring i løpet av en dag så det tar på merker jeg..

ej fekk veldi tidli bekkenløysing.. veke 8-9.. bassengtrening e utruli godt da å då e ikkje ej låk ette på.. ej måtte til me krykke oxo å då fe ej bedre støtte når ej går.. ikkje enkelt å lytte t kroppe å få nok kvile når du he en so treng pass samtidi..

Back
Topp