Bekkenløsning

chiquitita

Elsker forumet
Kom over denne jeg..       http://www.bekkenlosning.no/  
Jeg har min krykke i nærheten, slutselig så knekker det i hofteleddet og jeg må stå helt rolig til det værste gir seg, så må jeg bruke krykke en stund etter , så er det bra en stund, til det er i gang igjen. Dette skjer mange ganger på en dag.  Det begynte etter at jeg falt for 2 uker siden. Må nok starte med noe beh kan ikke gå sånn i over 6 mnd til , blir ikke lettere heller

Har noen av dere begynt å merke noe til sånne smerter?

Jeg er vel på min 4 el 5 uke med bekkenløsning....

Begynte på jobben da jeg hadde så vondt i rumpeballene, føltes støl ut på en måte. Trudde det kanskje kom av gårsdagens sex... :P
På jobb blei det bare værre å værre, og på kvelden var det så ille at jeg ikke klarte å stå, gå, sitte, ligge.
Jeg ble hentet av en gravid vennine og dro til legevakta.
Joda, 11 uker og bekkenløsning! :O Jeg trudde ikke sånt kom så tidlig!

Nå er jeg 80% sykemldt frem til 19.jan. Merker at det er mer enn nok å være på jobb i bare noen timer av gangen!!
Sliter med å sitte, stå, gå, sove/ligge! :(

Har fått henvisning til fysio og skal ditt 3 jan.... Lenge å vente, men sånn er det med jul og juleferier :P
Jeg håper jeg kan bli kvitt det, men går ikke det håper jeg at jeg får vekk de værste smertene!

Ja, desverre. Jeg gikk til lege og fikk henvisning til fysio, hvor det stod jeg hadde gangvansker. Da fikk jeg behandling gratis :) Det hjelper veldig på her med behandling, fått litt øvelser jeg skal gjøre hjemme + bekkenbelte og rispute. Risputa varmes i micro og legges på der jeg har vondt, hjelper veldig  :)

Jeg har bekkenløsning. Hjelper mye å gå til akupunktur

Back
Topp