bekkenløsning :(

spiren

Andre møte med forumet
Tror jeg holder på å får bekkenløsning... d er såååå kjipt. fikk d tidlig med nr 1 også :( Men denne gangen så går d fra bekkenet og fram mot magen.. det er såå vondt av å til. ihvertfall etter jeg har vært på jobb i 5 timer uten pause å stått å gått hele dagen.... litt syting her nå men....

hei.. kan jeg spørre deg hvilke tegn du har på bekkenløsning?

jeg har selv fått mye vondt bak ved halebeinet, noe som gjør at jeg får ondt av forskjellige stillinger, mister litt balanse i ene foten osv.. er redd for at det er tegn på bekkenløsning :/

Jeg har også bekkenløsning. Priser meg lykkelig over akupunktur! Takk og lov for det

Bekkenløsning er mareritt, her er det fysioterapi og vanntrening hver uke allerede, og 50% sykemeldt. Håper jeg klarer å holde det stabilt en stund nå..

LadyOnHeels skrev:
hei.. kan jeg spørre deg hvilke tegn du har på bekkenløsning?

jeg har selv fått mye vondt bak ved halebeinet, noe som gjør at jeg får ondt av forskjellige stillinger, mister litt balanse i ene foten osv.. er redd for at det er tegn på bekkenløsning :/

Ja, det lurer jeg også på. Jeg har det likedan som Lady'n over her. Begynner å bli litt bekymret. Hadde ikke antydning til bekkenløsning sist, så vet liksom ikke om det er det som er på vei :(

Jeg lurer også på hvordan det kjennes. Jeg har vondter i skinka og nedoverlåret bak...det går ilinger på en måte. I tillegg har je vondt i rumpe beinet da jeg setter meg/reiser meg og sitter lenge... lurer på hva rart det er...

Jeg har den "ekte" bekkenløsningen. Det kjennes ut som underlivet revner på midten. Jeg har til tider store problemer med å gå, så det er nok blitt ganske kraftig allerede. Min er forårsaket av hormoner, derfor så tidlig.

Er d ingen som har vondt helt nederst i magen etter å ha stått å gått lenge da?

jeg får også lett vondt i magen, men ved stress eller å trille vognen til nathaniel..

jeg skal ringe legen i morgen for har vært skikkelig vondt i dag så jeg må få gjort noe med det snarest for jeg sliter på jobb (jobber som servitør og det er tungt med all løpingen, løftingen og bøyingen). 

lurer selv på å ringe legen i morgen. begynt å roe seg til meg nå da,men har også hatt fri fra jobb i helga. jeg jobber på butikk,så d er my løping og ståing hele dagene, d tar på kjenner jeg

usj.....kjenner det selv i dag, har vasket huset til farfaren min....skal ikke gjøre det igjen med det første;)

Back
Topp