Bekkenløsning?

*Zion*

Blir kjent med forumet
Jeg hadde ingen plager med bekkenet i forrige svangerskap, så nå må jeg bare høre om det er noen som kjenner i igjen det jeg har nå

Jeg har ilinger/vondt i ytre del av skinka hvis dere skjønner hva jeg mener.. Det er kun på ene siden og kommer jevnt og trutt gjennom hele dagen, spesielt hvis jeg reiser meg opp, sitter i "indianerstilling" og gjør brå bevegelser.

Kan dette være tegn på bekkenløsning?
(Håper virkelig at alle svarer nei nå! )

Hvis jeg forstår det riktig, så kan det vel være det. Ikke akkurat så lett å beskrive, men høres litt ut som sånn jeg har det. Og jeg vet at det er begynnende bekkenløsning... Men jeg har vondt på begge sider, og ikke så mye når jeg reiser meg opp. Her er det mest i "indianerstilling", liggende i senga, hvis jeg går lange turer osv...

Men så kan det jo samtidig være så mye nnet også...

Synes det høres mer ut som bekkenlåsning. Bør komme deg til kiropraktor og få knekket deg opp litt :)

Jeg er i samme situasjon som deg, synes jeg kjenner litt tegn til bekkenløsning, men har ikke noe å sammenligne med så vanskelig å si
Men var hos legen i går og fortalte henne at jeg ofte får "strekk" i lårene om jeg går mye/vasker hus o.l. Da fikk jeg beskjed om å spise magnesium! Så det skal jeg prøve nå og se om det blir bedre:)

Skal til jordmor på torsdag, så får høre litt med henne da.. Når jeg var ute å handlet i går så fikk jeg også vondt på toppen av hoftekammen på samme side som jeg vondt i skina i... så er spent på helgen, vi skal på julebord i Bergen og jeg har lyst til å få gått litt rundt, men må vel bare ta noen ekstra pauser ;) Selv om det ikke er helt meg..

Back
Topp