• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Bekkenløsning?

Mialille

Forumet er livet
Er det mulig å få bekkenløsning ganske tidlig?
Jeg kjenner igjen ubehaget og "smerten" bak der..
Men er vell kanskje litt for tidlig å ta det opp med lege, eller? 

Var veldig plaget med bekkenet under forrige svangerskap. 

nei er vel ikke for tidlig det! Mange som aldri helt blir kvitt det etter fødsel også...

Jeg ville sagt det til legen slik at du kan få henvisning til fysioterapaut! Fpr når jeg endelig fikk hendvisning og di hadde tid til å ta meg inn til fysioterapi ved forrige svangerskap, så var det bare en uke igjen til termin..så da droppa jeg det.. Prat med legen din du.

Hei hei:-)

Ja, det er desverre fullt mulig!! Var hos legen på fredag med samme problemet, og han sa at det er en ganske feil oppfatning at bekkenløsning kommer sent i svangerskapet, den kan godt komme tidlig, og spesielt om man har hatt det tidligere. Bekkenet gjør seg klart til graviditeten, rett og slett. Håper plagene dine ikke blir altfor ille, da!!

Jeg har vært plaget (tidlig) med bekkenet i mine svangerskap. Har igrunnen aldri blitt helt bra igjen. Å nå har det tatt seg opp igjen, ble værre etter en stille og rolig spasertur igår :( Du kan fint ta det opp med legen nå.

Jeg var plaget fra uke 8 sist, og krykkeavhengig fra uke 11... nå er jeg allerede plaget, er 5 uker på vei, og det er nok ikke lenge til krykkene kommer fram igjen... Så jeg tror det går an å være plaget nesten fra dag 1, slik som jeg har kjent det nå...

Okei, da skal jeg ta det opp med legen nå den 17. :)

"Godt" det ikke bare er meg. :P

I mitt forje svangerskap hadde jeg store bekken plager fra jeg var ca 4 uker på vei.
Så ett lurt råd er å snakke med legen å få en henvisning til fysio så tidlig som mulig. Er jo uansett bare bra å være forevar for det som måtte komme..:s

Back
Topp