Bekkenløsning

Linnkri

Betatt av forumet
Hei jenter,
nå må jeg spørre om råd. Jeg har ett bekken som er ganske ute å kjøre. Har rett og slett vondt både når jeg sitter og går, veldig uvant og veldig klønete når jeg har en 2-åring i hus og er i 100% jobb. Jeg er ikke mer en 10+5 så jeg synes dette er litt tidlig å kjenne på bekkenvondt.

Jeg hadde ikke bekkenløsning i forrige svangerskap og vet derfor ingenting om hvordan det evt. utvikler seg og hva jeg evt. kan gjøre for å forebygge/behandle.

Noen som har gode råd å komme med? Da blir jeg veldig glad :)

God fredag

Fikk bekkenløsning sist gang i uke 12 og gikk alt for lenge uten å gjøre noe med det, så jeg var vel 30 uker når jeg første gangen søkte legen om help og da var det ikke så mye fysioterapauten kunne gjøre for meg. Men mitt råd til deg er å ta kontakt med lege å få henvisning til fysioterapaut slik at du kan starte med behandling for å bedre hverdagen. Skal selv gjøre det hos legen til mandagen siden bekkenløsningen kom tilbake i uke 8 denne gangen.

indigo85 skrev:
Fikk bekkenløsning sist gang i uke 12 og gikk alt for lenge uten å gjøre noe med det, så jeg var vel 30 uker når jeg første gangen søkte legen om help og da var det ikke så mye fysioterapauten kunne gjøre for meg. Men mitt råd til deg er å ta kontakt med lege å få henvisning til fysioterapaut slik at du kan starte med behandling for å bedre hverdagen. Skal selv gjøre det hos legen til mandagen siden bekkenløsningen kom tilbake i uke 8 denne gangen.

sign. Tror det kan være lurt å få et treningsopplegg som kan holde det hele mest mulig i sjakk :) Lykke til!

Tusen takk for svar begge to! Jeg ska til jordmor/lege neste uke, jeg skal be om henvisning da!

Har ikke noe ønske om å ha vondt eller være sykemeldt de neste 6 mnd!

Back
Topp