Bekkenløsning

Miriamsmams

Glad i forumet
Har du begynt med det???

Jeg er veldig glad for at jeg ennå ikke har begynt med det, husker ikke helt når jeg starta i forje graviditet men tror ikke det va før 7mnd. 

Kroppen min fant ut at det var en fin ting rundt uke 9 Men det går bra, prøver å tilpasse hverdagen min mer og mer nå som det kjennes ofte da, skulle ønske jeg kunne være mer aktiv men det er da bare en periode i livet det er sånn forhåpentligvis :)

har hatt det i 1,5mnd.

Tror den er her.. Ringe legen i morra og få time så fort som mulig... Sliter veldig med å fungere :(

Her kom den rundt uke 10 tror jeg. Og det har bare blitt verre og verre. Har fått henvisning til fysio som jeg skal ringe på mandag. For etter to timer på jobb er jeg nesten sengeliggende :'(

Er allerde 50% sjukemeldt pga bekkenløsning---- og har gått til fysio og i terapibasseng fra jeg var ca 10 uker på vei.. har kommet tidligere og tidligere for hvert svangerskap :(

uffamei.. da skal jeg slutte å skryte av at jeg ikke har det ennå. Ja det er heldigvis for en periode

Ja, desverre...
Fungerer dårlig i hverdagen og er 100% sykemeldt :'(
Har hatt det siden uke 12, men har blitt værre og værre..
Begynte ikke før jeg var 7mnd på vei sist svangerskap, men har slitt med det i etterkant så det gjelder å lytte til kroppens behov, noe jeg ikke gjorde den gangen..

Ja, desverre har bekkenløsningen komt her også:/ er foreløbig 40% sykemeldt, og har fått time til fysio til uken. Så håper det vil hjelpe med behandling, om det ikke blir bedre, så i allefall ikke noe verre, for det er vondt og ligger som en "kake" på sofaen i slutten av dagen :/

Joda, jeg kjenner det "glipper" litt bak i sacralbeinet, og ut til hoftebein, dersom jeg gjør kjappe vridninger, løft osv.. På begge sider, men det er så lite at jeg klare både jobb og hverdag uten spes. hensyn.. Er akkurat samme symptomene som de forrige sv.skapene, har fått bekreftet at jeg har et "fint" bekken.. eh.. av en manuell terapeut vel og merke!
Er større sjanse for å få smerter i forbindelse med bekkenløsning dersom man har skjevt bekken..

Miriamsmams skrev:
uffamei.. da skal jeg slutte å skryte av at jeg ikke har det ennå. Ja det er heldigvis for en periode

Bare for en periode ? er faktisk noen som er så uheldige og er plaga med det etterpå..Jeg fikk det da jeg gikk med nr 2 og han er snart 2,5 år,sliter med det enda..Det må være deilig og ikke være plaga med det enda,får håpe du ikke får det da...

Hadde ikke tegn til bekkenløsning i forrige sv.skap, men har kjent det i flere uker nå og det har blitt værre og værre... :S Tror jegskal ta meg en tur til manuellterapeut.

knotte81 skrev:

Miriamsmams skrev:

Bare for en periode ? er faktisk noen som er så uheldige og er plaga med det etterpå..Jeg fikk det da jeg gikk med nr 2 og han er snart 2,5 år,sliter med det enda..Det må være deilig og ikke være plaga med det enda,får håpe du ikke får det da...

Jess jeg vet t flere sliter med det i sttertid også, tenkte bare jeg skulle ha en positiv holdning

ja jeg er ille plaget med bekkenløsning, 100% sykmeldt i over en måned allerede:s går til fysio/bekkentrening to ganger i uken. har gjort det en liten måned nå. trener i bassenget et par ganger i uken, men vet ikke om jeg greier det mye lengere:( fikk plagene allerede i uke 8-10 på vei, så ikke noe morro. var ille plaget sist gang jeg gikk gravid også.

Begynte å merke det godt i uke 16, og sliter med å fine god liggestilling om natta og site er helt pyton, da er det så vit jeg orker å gå etter på.
Så må nok be om henvisning til fyso av legen snart. Har ikke orket noe trening til nå siden jeg fortsatt er vedlig kvalm og kaster opp.

Back
Topp