Bekkenløsning

MartheMor09+12

Forelsket i forumet
I dag var jeg hos legen, etter å ha hatt plager i bekkenet en stund. Han sendte med rett på krykker og sykemeldte meg 100%  Jeg trenger ikke å bruke krykkene hele tiden, men hvis jeg skal gå noe sted må jeg bruke dem. I tillegg har jeg fått henvisning til fysio, for å forebygge at gangvanskene går utover andre kroppsdeler. Så nå sitter jeg her å tenker på hva jeg skal bruke tiden til nå når jeg mest sannsynlig blir sykemeldt ut svangerskapet. Kommer jo til å kjede meg i hjel av å bare være hjemme.

Lurer på om jeg skal benytte anledningen til å hjelpe svigermor med å lage hjemmeside, hun lager så mye fint, hekler og strikker. Lager leker, dukker, bamser, klær osv. Som hun kunne solgt på nett.

noen som har vært borti slike hjemmesider før? koster det mye? og hvordan gjør man det med betaling og sånn?

Heisann.

Kjedelig med sykmelding da... MEN moro med hjemmeside! :D Jeg har en aldri så liten erfaring med Vistaprint faktisk! Der betaler jeg 98 kroner i måneden for å ha en enkel hjemmeside til min hobby.. De er utrolig enkelt å bruke... Det er rett og slett hjemmeside for hvem som helst... hehehe. Men du er kanskje ute etter noe litt mer avansert ;o) Og da er det utenfor min kunnskap...

Her er linken til min hjemmeside: http://www.galleri-ek.com/Ida-Ek.html

Back
Topp