Bekkenløsning??

PlasticApple©

Forumet er livet
Har skikkelig vondt på høyre skinke.. som går ned på baksiden av låret og i korsryggen. Vondt å reise seg, men når jeg har fått strekt meg ut så gjør det ikke vondt når jeg går.. men når jeg skal sette meg igjen er det like ille! Var hos legen, å spurte han hva det kunne være, men han sa at det var bekkenløsning og at det ikke var vits å sjekke det eller noe.. men like smerter har jeg hatt lenge før jeg ble gravid også, men da varer det kanskje en dag også er det borte igjen.

Noen som har/har hatt det likt? Er det noe jeg kan gjøre som kan hjelpe?

Tror jeg ville tatt meg en tur til fysioterapeut, da får du sikkert svar på hva det er...

jeg har det akkurat på samme måte...jordmor sa at det var ischjas nervene som ligger i klem...ta deg en tur til naprapat...di hjelper deg...det skal jeg gjøre...[:D]

Hvis det er bekkenløsning er det lite du kan gjøre utenom å ta det med ro og håpe du ikke blir verre[&:] Fysioterapi, bassengtrening kan hjelpe med å lindre og holde det ved like, men ingen garanti. Har du badekar ta deg varme bad, hvis ikke skaff deg varmepute/ flaske så du har noe som lindrer. Sliter med det selv og gjorde det i forrgje svangerskap, det er ikke behagelig.

stemmer det med ischjas nerven. hadde det samme i to dager men så flyttet babyen på seg og alt ble bedre.

Back
Topp