bekkenløsning??

chanottisa

Glad i forumet
er det noen her som har noen gode tips mot bekkenløsning?
har gått til kiropraktor men det hjalp svært lite.. jeg ble faktisk bare værre[:@]
noen nevner bekkenbelte men er det noen som har prøvd d og vet om det funker?
håper på å få no hjelp her [:)]

Jeg har også bekkenløsning, men har ikke mottatt noe behandling enda. Jeg ble henvist til fysioterapi nå like før jul, og da skjer det vel ikke noe før etter jul tenker jeg.
Du er sikkert værre enn meg, for jeg kan faktisk regulere smertene noe selv. Jeg begynner å "kjenne" bekkenløsningen nå, slik at jeg vet når jeg kommer til å få vondt.
Så hvis jeg går/står mye, vet jeg at det kommer... Hvis jeg er mer i ro og passer på å sitte mye, er det ikke så ille.
Tror i alle fall det er viktig å ikke overanstrenge seg under graviditeten, slik at vi ikke må slite med dette i åresvis...[&:]

heisann ..

jeg har hatt bekkenløsning siden uke 20 ca.. de hjelper å holde seg i ro, og jeg går fats 2 dager i uka til fysioterapaut, får en dag m massage og en dag i uka er jeg i varmtvannsbassebg... de hjelper.. ! jeg sleit med å gå , stå, sitte alt var jævli.. men de har hjulpe, kan gå tålig normalt uaten at de er altfor vondt.. så fysioterapi anbefales..!! ++ at du bør ta de med ro, ikke gå fort, stå for lenge om gangen.. visst du sliter ,med å komme inn å ut av bilen, så ta en plastpose i sete så glir du inn og ut, effektivt. og at de med ro ikke stress, da blir du bare verre..
lykke til[:D][:D][:D]

jeg hører dere sier jeg må ta det med ro men jo lengre jeg sitter eller ligger jo værre blir det, rare greier hehe.. det er lissom som om jeg stivner vist du forstår hva jeg mener?
var oss kiropraktoren i dag men vi fant ut at det var like greit å gi opp for det hjalp rett og slett ikke så jeg fikk heller en time etter terminen som jeg skulle da komme inn så skulle han se på det da..
men fysioterapi her jeg ikke prøvd,egentlig har jeg ikke trua på fysioterapi men er jo vært ett forsøk [;)]

Har bekkenløsning jeg også.. har vært til fysioterapeut, men det hjalp ikke..
Hvis jeg belaster kroppen mye og styrer fælt, blir det vondt.. Sitter jeg mye stille, stivner jeg helt, og da blir det også vondt.
Så det er ikke så lett å finne ut hva man skal gjøre egentlig..

Tror det viktigste er å prøve å kjenne etter hva kroppen din egentlig tåler.

problemet er jo det at jeg føler ikke kråpen tåler en dritt, litt frustrerende [:'(]
uansett hva jeg prøver å gjøre så gjøre så værker det.. men nå er det jo ikke så alt for lenge igjenn så klarer vell å holde ut[8D]

Back
Topp