Bekkenløsning!

mmam

Blir kjent med forumet
Noen av dere som har/hatt bekkenløsning? Funnet den rette behandlingen? Sliter veldig med bekkenløsning, har gått så langt at jeg har havnet i rullestol nå.
Så tar imot alle råd og tips for å bli bedre.  

Jeg har bekkenløsning, men ikke så ille som deg. Fikk det i uke 30 jeg, er i uke 40 nå, glad jeg ikke fikk det før for å si det sånn. Jeg er da heldigvis på beina, men det er ganske vondt å gå. For meg hjelper ikke annet enn å slappe av og ta det med ro. Det er det rådet jeg kan gi[:)] Lykke til.

ORIGINAL: Mimo86

Jeg har bekkenløsning, men ikke så ille som deg. Fikk det i uke 30 jeg, er i uke 40 nå, glad jeg ikke fikk det før for å si det sånn. Jeg er da heldigvis på beina, men det er ganske vondt å gå. For meg hjelper ikke annet enn å slappe av og ta det med ro. Det er det rådet jeg kan gi[:)] Lykke til.

Jeg hadde det med snuppa. fikk det ganske tidlig, var 100% sykemeldt når jeg var 4-5 mnd på vei. det som hjalp meg var å slamme av og ta det med ro. Gikk også til fysioterapeut. det som hjalp var at hun hadde sånn isspraøy som hun sprayet på også gnudde og styrte. dette hjalp litt. fikk også nåler som ble satt på strøm rett inn i de vonde områdene. dette hjalp litt. Lykke til! [:)]

hadde med mine begge.....første runde gikk jeg til fysio, funka greit - men ble stadig verre!!
andre gang gikk jeg til fysio gruppetimer spess for oss gravide og nybakte mødre, trente 2 ganger i uka og det hjalp myyyye - stagnerte smerten og fungerte som normalt nesten.

Hadde med sistemann.. Men kom aldri dithen å prøve noe.. var sykemeldt hele svangerskapet nesten...

Hadde det begge gangene jeg å...
Var så ille med sistemann på slutten at jeg nesten ikke klarte å gå...

Men fikk da tips om øreakupunktur.
Og det skal jeg si hjelp meg utrolig mye!
Så prøv det du!

Tuuuuusen takk for alle råd og tips [:D][:D][:D][:D]

Ja, har tenkt å prøve akupuntur og fyasiobehandling i vann, håper det hjelper litt [:)]

Jeg har nå bekkenløsning for tredje gang og har helelr ikke vært 100% mellom sv.skapene.
Er ikke så ille som deg men var det første gangen.
Behandlingen jeg bruker er en kombinert osteopat/fysioterapeut som er utrolig flink. Sliter ekstra emd bekkenet pga en prolaps å litt forskjellig i ryggen så jeg er avhengig av behandlingen. Jeg har ikke prøvd akupunktur for selve bekkenløsningen ennå men hatt gode resultater av det med andre ting tidligere så skal prøve det også nå[:)]
Er 21uker på vei nå å begynte å merke det da jeg var 11uker så han som behandler meg tør ikke love meg at jeg er på beina hele veien å har anbefalt meg at dette er mitt siste barn... Håper du finner noe som hjelper for det er så smertefullt!
Lykke til[:)]

Back
Topp