bekkenløsning

Mariemor1

Elsker forumet
Flere som sliter med dette?

de siste dagene har jeg nesten ikke klart å reise meg opp om kvelden.. bare jeg skal røre litt på rumpa så gjør det veldig vondt..
blir spennende å se hvordan dette skal bli med skole og jobb... godt samboern min hjelper til litt med rydding og mat.. jeg klarer jo ingenting..

Jeg har og bekkenløsning, men de siste dagene har det vært veldig bra egentlig..men har ferie nå da, så er kanskje ikke så rart[:)] Men de dagene jeg er på jobb, så klarer jeg ikke stort annet når jeg kommer hjem, er helt ødelagt i kroppen....

Ja!
Er fullt sjukem, da jeg ikke kan være på jobb :/
ALLEREDE vært det i 1 mnd :(

Jepp[&o]

Har strålinger nedover bena og oppover ryggen...er så vondt!
Får behandling 2-3 ganger i uka..jobber 50% med enkelt arbeid, burde egentlig ikke jobbe, men klarer ikke tanken på å være hjemme til januar!

Så blir helt enkel dusj jeg tar bare..jobber i hjemmetjenesten...

Annbefaler å gå til behandling, lindrer ihvertfall litt[:)] har låsninger også da, så må til kiroprakrot innimellom og få opp låsningene...

Masse god bedring til dere som sliter med dette[:)]
Er såååå vondt..gikk med krykker sist, det satser jeg på at jeg slipper nå[:)]

Liter med det jeg også. De dagene jeg gjør minst mulig, holder det seg ganske bra. Men det er begrensa hvor rolig jeg får tatt det med en toåring i huset som har ferie fra barnehagen og mannen på jobb. Spent på hvordan det blir å jobbe igjen i midten av august.
Krysser fingrene for at det ikke blir værre, men sleit mye med det i forrige svagerskap jeg også[:(] Det er VONDT!!!!!!!!

Jeg er 100% sykmeldt nå.. Funker ikke på jobben lenger [:'(] etter 4 timer på jobb så går jeg rundt som Pingu og setter meg ned som en gammel dame å formen blir rett og slett veldig dårlig resten av dagen [:'(]

begynner å merke det når ja. forrige gang hadde eg bekkenløsning og sykemeldt fra uke 14, og hadde håpt at eg sku slippe det denne gangen. Men ser nok ikke slik ut.. [X(] er bare sååå utrolig kjipt. har mulighet til å stige i gradene på jobben, men det gjør eg jo ikke dersom eg blir sykemeldt, så det ser litt mørkt ut nå.. [X(][X(][X(] Men skal prøve å bite det i meg lengst mulig, så får vi se kor lenge eg holder ut...

sliter med bekkenløsning og knuter rett over bekkenet i ryggen..
så får ganske ofte "attacks" der jeg ikke greier å gjøre en dritt..

Back
Topp