bekkenløsning

alenemed2troll

Glad i forumet
det er den tingen som plager meg lit.. fikk bekkenløsning tidlig forrige gang.. gikk sykemeldt begge to siste trimesterene pga det. så, er det sånn at det blir enda værre denne gangen her`?? eller kan det holde seg borte hele svangerskapet??[:'(]

Jeg har blitt værre for hvert svangerskap. Men vet at det ikke trenger på skje..
Har allerede begynt å merke det foran, men det er veldig sjelden. Får håpe jeg ikke blir like ille som sist[&:]

får ikke håpe det kommer så gæli nå som det var sist.. det var helt j****!![&:]

Samme her[&:]
Klarte nesten ikke flytte på beina til slutt. Kjentes ut som hele bekkenet revna både foran og bak[:'(]

hos meg har det blitt verre og verre for kvar svangerskap. håper da ikkje blir da denna gangen. er jo snart 10 år siden sist svangerskap.

ORIGINAL: annibananni

Jeg har blitt værre for hvert svangerskap. Men vet at det ikke trenger på skje..
Har allerede begynt å merke det foran, men det er veldig sjelden. Får håpe jeg ikke blir like ille som sist[&:]

hem...merke hva da foran??
du skjønner i går begynte jeg å få kratfige stikk inni skambeinet og det har fortsatt sånn i hele dag.en vennine av meg sa at det var bekkenet som utvider seg for at den skl bli klar for fødsel. er det dette du mener? når er det i tilfelle det er vanlig begynner?

Vel, sist gang var det litt smerter hele veien, men helt levelig til uke 21-22. Da klarte jeg full jobb til uke 26, og brukte krykker fra uke 36. Denne gangen startet smertene en uke før ikm, og det blir verre for hver dag. Har allerede begynt å tenke på å skaffe krykker, og vurderer å be om 50% sykemelding ganske snart, de siste dagene på jobb har gått dårlig.[&:]

Jeg hadde bekkenløsning første svangerskap. Kjente d foran i lysken. Måtte gå på krykker for å avlaste på slutten. Andre gang ble jeg gravid bare 9 mnd senere, og da hadde jeg nesten ingenting hele svangerskapet. Kjente litt stikkinger her og der, men ikke mye i d hele tatt. Så du trenger nødvendigvis ikke å få d i alle svangerskap. Krysser fingrene for at d går bra med deg[;)]

ORIGINAL: Sukkertopp

Vel, sist gang var det litt smerter hele veien, men helt levelig til uke 21-22. Da klarte jeg full jobb til uke 26, og brukte krykker fra uke 36. Denne gangen startet smertene en uke før ikm, og det blir verre for hver dag. Har allerede begynt å tenke på å skaffe krykker, og vurderer å be om 50% sykemelding ganske snart, de siste dagene på jobb har gått dårlig.[&:]

Stakker [&o] er skikkelig vondt.

Her blir det også værre for hvert sv.skap og i kveld begynte jeg å kjenne det godt i bekkenet. Det låser seg helt..! Har aldri fått konsantert bekkenløsning, men tror nok det er det jeg sliter med.

Lykke til sier jeg bare, håper du ikke blir rammet av det [:)]

Back
Topp