Bekkenløsning uke 7.....supert ! :/

Floria

Andre møte med forumet
Da er det ikke noe å lure på lenger, dette er bekkenløsning :( Fyyy for noen smerter!
Bare jeg løfter, ligger litt feil, strekker meg etter noe over bordet e.l så stikker det i noe helt vanvittig i korsryggen :(
Og løfter jeg det ene beinet mye høyere en det andre så iser det helt i fra korsryggen til foten!

Eneste jeg kan trøste meg med er at jeg hadde det bare mellom uke 9 og 12 sist. Altså det gikk over, og var sprek og rask resten av svangerskapet. Håper det går sånn denne gangen også.

Flere her som har hatt / har det så tidlig ?
Og hvilken behandling hjelper? Hvis noe hjelper?

Jeg har fått bekkenlåsning, bekreftet av kiropraktor. Så jeg skal strekke og tøye. For meg hjelper det å ta det helt med ro, merker det med engang jeg har gått mye en dag.

Jeg har desverre ingen andre tips, håper du er like heldig som sist, at det går over etter noen uker.

Jeg må finne en god balanse mellom å slappe av og bevege meg. Ikke lett med to barn i hus....
Må ligge med pute mellom beina når jeg sover, hvis ikke får jeg skikkelig vondt i hoftene.
Hva gjorde kiropraktor? Hjelper det å knekke? Ser for meg at det ikke har noe hensikt på meg siden det knaker og braker i korsryggen på meg flere ganger om dagen nå.
Ja jeg håper virkelig det går over, er til og med vondt å kjøre bil. For da må jeg løfte det ene bene høyere enn det andre når jeg kløtsjer osv...

Håper det går som sist og at det roer seg når hormonene jevner seg ut som JM sa til meg sist :)
Folk tror jo jeg er på bærtur om jeg forteller at jeg har bekkenløsning så tidlig.
Er liksom bare høygravide som får det

*lykke til videre med deg, håper du finner noe som hjelper deg godt*

Sist fikk jeg det i uke 10 ca og hadde det gjennom hele svangerskapet, hinkende på krykker dei siste månedene. Har kjent antydning til det 1 dag jeg gikk på senteret en stund, men får se det Ann. Jeg hadde hormonell bekkenløsning sist og ikke belastning. Det gjør til at en får det så tidlig, men til gjengjeld så var jeg kvitt det 2 uker etter fødselen. Noen venninner av meg som fikk belastning bekkenløsning sliter enda, nesten 2 år etter.

Back
Topp