bekkenløsning tegn

FKHFrøken

Glad i forumet
Leste dette på min side her nå:

*Har du smerter i bekkenet, ubehag i lyskeregionen, isjaslignende smerter eller vansker med å gå, skal du ta det på alvor. Det kan være tegn på bekkenløsning. Lytt til kroppen din og ta det opp med jordmor eller lege.*

Tror eg ska ta kontakt med legen min ang detta ja.. Har vært plaget med dette hele påsken og sliter med det enda[:'(]. Har gått ein del turer de siste dagene, og kjent alle disse bekkenløsning tegnene så bør vel ta det på alvorlig.

Blei litt irritert nå når eg leste detta for eg fortalte mamma og mormor her på fredag at eg hadde vondt i lyskeregionen, bekkenet og synest det var vanskelig å gå til tider. Mamma sa då med ein gang at det va nok tegn på bekkenløsning, mens mormor kom med det at eg måtte slutte å klage å tenke på kossen det va i gamle dager... Men hallo me leve nå i 2010 ikkje i 1962 det året hu fekk mamma.

Men men... hu får si ka hu vil, eg gidde ikkje bry meg om det hu meine om meg og "syttingen" min.
Det e ingen så e like her i verden og godt e nå det[;)]

Måtte bare skrive litt om det[;)]

Hehe, mange eldre damer liker visst ikke helt det at verden går framover for gravide også, helst så skulle man vel gått ute i potetåkeren fram til fødsel, føde der, slenge ungen på ryggen for så å fortsette arbeidet. [8D] Bekkenløsning var ikke noe diagnose i "gamle dager" så da skal man visstnok bare finne seg i det fordi diagnosen ikke fantes for de eldre generasjoner. De har visst ikke hørt om at man kan få varige bekkenplager om man skal kjøre på som om alt er normalt. Er nok bare å la være å bry seg om slike kommentarer ja...

Back
Topp