Bekkenløsning... *syt*

Liquid84

Elsker forumet
Jeg er ikke så veldig aktiv. Er så mye som skjer om dagene når en har en 2åring i hus, er i fullt arbeid og har bekkenløsning fra hel****. :'(

Det startet i uke 7 og i går var jeg 18 fullgåtte uker. Jeg har gått til en del behandlinger, men er jo fa** så dyrt. Jeg har fått henvisning med gangvansker nå, men det er det jo ventelister lange som vonde åååår.

Jeg går til slyngetrening og prøver å gjøre alt jeg kan på best mulig vis (har easyslide i sengen, svære puter, går inn og ut av bilen med beina lukket, osv) , men alikevell så er det flere dager jeg sliter med å holde tårene tilbake bare for å sette ene foten litt forran den andre.

Jeg er fortsatt i full jobb. Kontorstolen min er et lite stykke himmel, da den faktisk gjør meg bedre. Men det jeg virkelig sliter med er å gjør det jeg føler for å gjøre sammen med vetla jento vår.

Prøvde å gå bort på lekeplassen (ikke langt i det hele tatt) sammen med hun og sambo i går, han tok seg av all krumspranget og alikevell så var jeg nesten ikke sikker på om jeg skulle klare å komme meg hjem igjen.

Hva kan en gjøre da?
Jeg er jo ikke halvveis en gang..... *oppgitt*

Må jo betale mellom 4-600kr for fysio behandling (mens jeg venter i det miste), rundt samme pris for akepunktur (har ikke prøvd det enda), osv. 
Så langt har det røket til 2500kr i fysio, mye kjøre utgifter og alle slike timer ligger i arbeidstid....

Det verker i hjerte fordi jeg føler jeg ikke får være en optimal mamma og samboer. :'(
Og alle dei forbaskade pengene som flyr ut vinduet.

Ble nok langt og rotete, men prøver så tappert ovenfor alle andre å gjøre det beste jeg kan, mens jeg egentlig flere ganger har lyst å bare sette meg ned å gråte og si det er for hardt og at det er urettferdigt. Hele jeg funker jo utenom det jævlade bekkenet.

Jeg vet jo det er sååå verdt det om 5 måneder og at det vil bli bra igjen. <3
Men ARG!!!

Huff. Jeg føler med deg! Det er lov til å syns at bekkenløsning, og følelsen av åvære en dårlig samboer og mamma i blant blir for mye. Du er en babyfabrikk, med de fordelene og ulempene det bringer med seg. Jeg forstår deg godt! Og kunne ønske jeg hadde en tryllestav som kunne gjort deg bedre med en gang! Men alt jeg har er en klem!

Fluffinella skrev:
Huff. Jeg føler med deg! Det er lov til å syns at bekkenløsning, og følelsen av åvære en dårlig samboer og mamma i blant blir for mye. Du er en babyfabrikk, med de fordelene og ulempene det bringer med seg. Jeg forstår deg godt! Og kunne ønske jeg hadde en tryllestav som kunne gjort deg bedre med en gang! Men alt jeg har er en klem!

En klem hjelper godt. <3

Amen to that!

Gravidsvømming hjelper faktisk. Sjekk med fysioen din om det er mulig for svømmetrening der du bor. Jeg får det og det er det eneste som hjelper. Bare glad vi flyttet fra et sted med ørtifjørti trapper til et sted med bare en.                HOLD UT!! Det går over! Biter tenna sammen selv så du er ikke alene! 

Huff, så utrolig kjedelig! Jeg føler også på det at jeg ikke klarer med sønnen min, husstell, og alt som hører med. Jeg har også dårlig samvittighet for det(Særlig ovenfor minis), men jeg gjør mitt aller beste. Bedre kan jeg ikke få gjort. Når sønnen min sover på dagen legger jeg meg rett ned. Jeg er blitt mindre kritisk til hvordan det ser ut her. Sålenge det er hygienisk rent og at man finner det man skal ha så får det være greit. ;-)

Jeg har ikke jobbet til nå fordi jeg har en risikojobb. Sjefen jobber med å få meg inn andre steder, men jeg håper ikke han finner noe. Føler jeg har mer enn nok med plagene som følger med graviditenten, og  å følge opp hjemmet vårt å guttungen på 21 mnd.

Blir det bedre for deg om du reduserer stillingen din? Endel jobber svangerskapet ut, men det er også mange som ikke "klarer" det. Alle graviditeter er forskjellige, og du skal ikke skamme deg for det.

Husk at vi går gravide kunn en Bitteliten del av arbeidslivet. (",)
Det er en stor jobb å gå gravid også!

Håper du finner en løsning som passer deg. Du har rett på svangerskapspenger som er lik som din vanlige lønn. Har du variabel lønn skal nav regne ut det du har jobbet ekstra de siste 6 mnd. =)

En stor klem sendes herfra. <3

Ps: Svømming hjalp med mye med mine bekkenplager. Gikk også på gravidgymping i vann. Veldig godt for kroppen. =)

Mener at du kan få gå til fysio gratis når du er gravid..
Det fikk jeg sist gang.. Fikk henvisning fra legen...

Back
Topp