Bekkenløsning så tidlig?!

HoneyBooBoo

Forelsket i forumet
Oktoberlykke 2019
Ved forrige svangerskap, som var mitt første, begynte bekkenløsningen rundt uke 20, og i uke 25 var jeg 100% sykmeldt pga det. Jeg trente mye for å bygge opp bekkenet etter fødselen, og det ble raskt mye bedre. Denne gangen har jeg ikke tenkt tanken på bekkenløsning ennå, før jeg etter noen timers shopping i dag kjente den altfor velkjente smerten i skambenet. Jeg er 7+3 i dag, og det kan da vel ikke være mulig at det er bekkenløsning allerede eller? :(

Jeg hadde tidlig forrige gang, husker ikke helt når, men det var såpass tidlig at fastlegen min fnøys og sa det var tull.. på raskere tilbake i drammen sa de imidlertid at det var bekkenløsning. Det gikk over etter 2-3 mndr

Joooda.. hadde det forrige gang jeg og, og kjenner allerede at det kommer luskende tilbake...

♡ mamma' til Emilie og lille julegaven vår ♡

Æsj, så kjedelig :/ Tenkte at det skulle gå greit hvis det ble likt som sist, men om det skal begynne så tidlig som nå så blir jeg skikkelig lei meg :(

Det er jo hormonelt så jo, det kan være det dessverre :( jeg også sliter, merka der allerede i uke 5, hadde ikke noe sånt i de to andre.. Håper bare det ikke forverrer seg!

Sent from my iPad using BV Forum

Merke det godt jeg og. Spesielt om jeg går eller står mye. Begynte å kjenne det rundt uke 7. (9+6 i morgen) så spent på når det kommer for fullt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har du hatt det i tidligere svangerskap, er det større sannsynlighet at det kommer tidligere i neste (har jeg hørt)

Samme her..100% sykemeldt fra uke 20, nå merka eg smertene allerede uke 7. Fått henvisning til fyso..men i dag må eg be om sykemelding så eg kan jobbe gradert stilling :-/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp