Bekkenløsning og trening??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Tror jeg har fått bekkenløsning[:o] Gjør sykt vondt å bøye seg ned og har problemer med å gå.. Er som noen stikker kniver inn i korsryggen og ned i lårene mine...

Og er jo så glad i å trene, så lurer på om det er bra å trene med bekkenløsning, og hvis ikke hvilke øvelser/type trening skal jeg unngå?? Går det bra med sykling??

Svømming skal være bre, sykling veldig rolig og ikke belastning er også greit mener jeg å huske... jeg gikk til kiropraktor når jeg begynnte å få det og fikk noen sinnsykt gode øvelser jeg kunne gjøre overalt som hjalp VELDIG!

ORIGINAL: litefrø

Svømming skal være bre, sykling veldig rolig og ikke belastning er også greit mener jeg å huske... jeg gikk til kiropraktor når jeg begynnte å få det og fikk noen sinnsykt gode øvelser jeg kunne gjøre overalt som hjalp VELDIG!

disse øvelsene du fikk, var det som vanlig trening å eller? Har jo lyst til å trene så jeg ikke går så fryktelig mye opp[:)]

Nei, det var mere sånn holde bekkenet på plass øvelser, Jeg gikk tur og spiste sundt, la bare på meg 6 kg. !4dager etter fødel var jeg 12kg lettere en den dagen jeg fødte...

Jeg har også gått mye til kiropraktor..men her var det bekkenLÅSNING...veldig like symptomer. Kan være en fordel for deg å gå til kiropraktor eller fysioterapeut så får du sjekket dette..og så får du gode råd på kjøpet [:D] Lykke til!!

Back
Topp