bekkenløsning og trening!?

verteline

Elsker forumet
jeg ringte til legen for noen dager siden å sa at jeg allerde hadde begynt å få vondt i bekkenet (sist svangerskap gikk jeg på krykker)
fikk beskjed om at det var nye retningslinjer fra i år og at de sa at man bare skulle trosse smertene.. men syns det er så rart for sist jeg var gravid fikk jeg beskjed om å trene det opp.. m typisk svømming.. har du erfaringer eller hørt andre ting?...

er bare 5+4 liksom, gidder ikke hoppe på krykker fra uke 14.. :S

Det var veldig spesielt... Skal man liksom gå med sterke smerter i så mange uker uten å få behandling?

Søtnos* skrev:
Det var veldig spesielt... Skal man liksom gå med sterke smerter i så mange uker uten å få behandling?

Enig, veldig spesielt... høres feil ut.. kan umulig stemme..

ja syns og det var veldig rart.. gått ifra at man kan trene bekkenet til at man ikke skal gjøre noe på to år?...

kansje ringe til kiropraktor å høre om de kan gjøre noe...

Kjenner fler som har hatt stor hjelp i akupunktur også.. jeg brukte en fysioterapaut sist..

Naprapaten min har alleredet begynt å jobbe med bekkenet...

Dette synes jeg hørtes rart ut! Trosse smertene? Hallo... den legen måtte være en mann. Og hvis det var ei dame, så kan hun aldri ha hatt bekkenløsning. 

Du har rett på behandling for bekkenløsningen din. Dette er gratis under hele graviditeten og i en periode etter fødsel. 

Stå på! 

Sist fikk jeg bekkenløsning i uke 18, og i uke 20 ble jeg 100% sykmeldt resten av svangerskapet :/ Så målet mitt denne gangen er å jobbe til uke 25!

Back
Topp