MyFairytale <3
Glad i forumet
Noen som har erfaring med bekkenløsning og skigåing?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det svaret likte jeg!! =) Da tester jeg det hvis været blir greit!! =)Nei,men du kan jo gjøre akkurat hav du vil og det du føler for med bekkenløsning lærte jeg på kurs.
Så hvis du føler at du klarer det,så gjør det!Om du får vondt dagen derpå eller samme kveld er ikke godt å si,men kan jo hende det blir gøy![]()
Noen som har erfaring med bekkenløsning og skigåing?
Snakket faktisk med min fysio ang det igår. Både langrenn og slalåm. Det han sa var at det beste for bekkenet er myke bevegelser, slik som feks å gå i skispor. Man gliiiiir bortover, og beveger hoftene taktvis, ergo VELDIG BRA
Slalåm, samme myke bevegelser, ikke ploging og fiskebein, men lette bevgelser er kjempeflott når man har bekkenløsning! Gleder meg til påsken
Lykke til![]()
Jeg tenker faktisk litt det samme!! For av og til er det jo vondt hver gang man løfter beina.. på ski slipper man jo det =)Jeg følte det var bedre å stå på ski, enn å gå på beina.. men har nesten ikke turt å si det høyt fordi alle lurer på hvordan jeg kan gå på ski hvis jeg har bekkenløsning.
Sent from my HTC One V using BV Forum
Ja og på ski er det jo ikke mye man beveger på seg for å komme seg fremover.Jeg tenker faktisk litt det samme!! For av og til er det jo vondt hver gang man løfter beina.. på ski slipper man jo det =)