Bekkenløsning og rekvisisjon til info!

Eca

Betatt av forumet
Hei

Til alle som har begynt å få vondt i bekkenet, og har tenk å få seg rekvisisjon hos lege til behandling. Jeg har en håpløs lege da, som ikke mente at det gikk ann å ha bekkenløsning i uke 23. Fikk derfor en rekvisisjon til manuell terapeut der det stod bekkenløsning som følge av skade. Jeg har ikke noe skade, men vondt i bekkenet men dette var ikke noe legen villle høre på. Uansett når jeg skulle betale for to behanlinger kostet det 500,- kr. Terapeuten sa at dette måtte han ta fordi det ikke stod bekkenløsning med gangvansker da kostet det 50,-. Nå skal jeg tilbake til legen slå i bordet og gjenta at jeg har vondt fo å gå bøye meg osv.....Hvis jeg ikke får ny rekvisisjon bytter jeg lege.

Bare sånn til info, sånn at flere ikke ender med å betale 400,- for mye som meg!

Klæm fra meg

Jeg fikk bekkenløsning med gang vansker i uke 10 sist gang. Gikk derfor gratis til fysio 2 ganger i uken frem til fødsel. Nå som jeg er gravid igjen så kjenner jeg allerede begynnende bekkenløsning så tar det helt med ro (så mye jeg kan med en unge på 15 mnd i hus [:D]) Stå på ditt du!

Back
Topp