Bekkenløsning og krykker.. Noen med erfaring?

Tatovertmamma

Flørter med forumet
Er det noen som har måttet ty til krykker? Hvor ille var det eventuelt når dere begynte med krykker?
Hjalp det noe? :oops:
Begynte dere å bruke det på eget initiativ eller ble det anbefalt fra lege/fysio/kiropraktor?

Takk :shy:
 
Jeg måtte bruke innimellom sist, skulle vel egentlig hatt rullestol også, men ble heller til at når jeg kom meg til sofaen så ble jeg der.
Vet ikke om det hjalp noe, men jeg kom meg iallefall lettere frem. Var jeg selv som begynte å bruke det, for jeg hadde krykker hjemme. Men de på sykehuset anbefalte det også like etter. Men fikk ikke høre om at man kunne bruke fysio eller kiropraktor før etter ungen var født. Hadde så si totalt gangsperre fra uke 10 sist gang.
 
Fysioterapeuten min anbefalte det etter uke 25 ca (husker ikke helt nøyaktig) Brukte de ved behov og kjente at det gjorde at tingikke ble forverret.
 
Jeg brukte krykker de siste ukene i mitt forrige svangerskap. Det avlastet en del ja. Anbefaler å forhøre deg om fysioterapi i vann hvis det er bekkenproblemer du sliter med, det reddet store deler av svangerskapet hos meg. Bekkenbelte kan også være en hjelp.
 
Back
Topp