Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må kontakte fysio selv, men spørre om de har driftsavtale. Med driftsavtale betaler du kun egenandel, så det er ikke gratis før du når frikort takst 2. Det kan være noe ventetid, så greit å google og få en oversikt over en del klinikker.De siste to gangene jeg var gravid fikk jeg henvisning til fyseoterapaut gjennom lege, å da var behandlingen gratis. Nå sa legen min at de var sluttet å henvise å jeg skulle bare kontakte fyseo selv? Hvordan har deres leger gjort det? Er det fortsatt gratis?
Hvilken forsikring har du?Du må kontakte fysio selv, men spørre om de har driftsavtale. Med driftsavtale betaler du kun egenandel, så det er ikke gratis før du når frikort takst 2. Det kan være noe ventetid, så greit å google og få en oversikt over en del klinikker.
Jeg bruker fysio via forsikringen. Da har jeg et visst antall timer og kan bestille hos alle selskapet har avtale med uten noe ekstra kostnad.
Du må kontakte fysio selv, men spørre om de har driftsavtale. Med driftsavtale betaler du kun egenandel, så det er ikke gratis før du når frikort takst 2. Det kan være noe ventetid, så greit å google og få en oversikt over en del klinikker.
Jeg bruker fysio via forsikringen. Da har jeg et visst antall timer og kan bestille hos alle selskapet har avtale med uten noe ekstra kostnad.

De siste to gangene jeg var gravid fikk jeg henvisning til fyseoterapaut gjennom lege, å da var behandlingen gratis. Nå sa legen min at de var sluttet å henvise å jeg skulle bare kontakte fyseo selv? Hvordan har deres leger gjort det? Er det fortsatt gratis?
Storebrand helseforsikring, betaler rett over 1000-lappen i året. Syns det er fantastisk. Betaler ingen egenandel når jeg er hos behandler.Hvilken forsikring har du?
Jeg fødte i 2014 og 2016, det var da en diagnose som het bekkenløsning og en annen som het bekkenløsning med gangvansker. Jeg har hatt bekkenløsning med gangvansker, men betalte egenandel frem til frikortgrensen i 2016. Da jeg hadde bassengtrening betalte jeg derimot ingenting. Nå tror jeg alle må betale egenandel, men du kan høre når du ringer aktuelle behandlere. Gi oss gjerne beskjed om du får et annet svar.Aah så da er det slutt på at det er gratis for alle gravide med bekkenløsning med gangvansker? Var gratis sist jeg var gravid i 2016