Bekkenløsning og behandling

*LC*

Gift med forumet
For dere som har eller har hatt bekkenløsning og har/har fått behandling av en eller annen form - hvilken type behandling fikk dere og hvordan funket det?

Ser det er mange forskjellige behandlinger for bekkenløsning - kiropraktor, akupunktur, naprapat, fysioterapeut, manuell terapeut.... Vanskelig å vite hva man skal gå for og hva som er best.

Er det noen treningsformer som er gode for bekkenet?

Takker for svar!!!

Fikk ikke noe behandling for det jeg... Fysio sa at det kunne lette det litt å svømme, men det hjalp ikke meg et fnugg..

Jeg har hatt b-l siden uke 8. Prøvde fysio noen timer først, men det hjalp nada. Gikk så over til akupunktur og det hjalp veldig. Jeg har den typen som sitter i skambenet, så nåler over skambenet og noen andre plasser på kroppen gjør underverker. Har gått der etter behov (alt fra 1 gang i uken til 1 gang i mnd, som regel annenhver uke), og jeg klarer å fungere ganske bra. Rett før jeg prøvde akupunktur, klarte jeg nesten ikke gå på det verste. 

Jeg går på fyso tier nå, men syntes ikke det hjelper bare gjør det verre :( Men kan jo jende det må bli værre før bedre :P

Tusen takk for svar! Er det noen flere som har erfaringer å dele?

Jeg gikk til manuellterapeut, og han knakk på plass låsninger jeg fikk underveis, masserte og det hjalp veldig!

Back
Topp