Bekkenløsning, noen andre?

Sandra1987

Glad i forumet
Flere som har det? Jeg har blitt værre i det siste. Det kan værke etter at jeg har lakt meg, spesielt over berget. Også har jeg fått en slags smerte som brer seg ifra lysken og nedover i beina. Veldig ubehagelig.. :confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du er ikke alene;)

Sliter med mye bekken smerter, har du prøvd bekken belte? Det har lette litt for meg.

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Nei, det har jeg ikke prøvd. Har hørt andre har snakket om det her inne, men ikke helt satt meg inn i hva det er. Det skal jeg sjekke ut ;) Kanskje det kan hjelpe. Håper du blir bedre :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her har det også blitt verre i det siste.
Mye stikk og nedpress.
Verker i korsryggen og det kjennes ut som om bekkenet er på vei til dele seg av og til :p

Ja! :) Bare det å reise seg fra liggende til sittende gjør at det kjennes ut som om hele symfysen skal eksplodere. Går til fysio med akupunktur én gang i uken, det hjelper!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Jeg har også slitt mye med bekkenløsning i dette svangerskapet. Spesielt har det vært symfysen som har vært plagsom. Nå lurer jeg på om det har skjedd noe i natt, kanskje hodet har festet seg, for plutselig kjenner jeg det ikke så godt foran der lenger.

Jeg har hatt bekkenløsning siden uke 10. Har prøvd kiropraktor men det hjalp ikke, men hvile, varmeflaske og lett bevegelse har holdt det sånn noe lunne greit men kjenner jo at d er verre nå på slutten. Men stortsett går d over rett etter fødsel, det gjorde d med førstemann. Då var eg helt fin igjen samme dag som han var ute :)

Back
Topp