Bekkenløsning? Nå?

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Eh, kan man få bekkenløsning så tidlig? Jeg verker sånn i leddet mellom rumpa/ryggen, akkurat i overgangen der. Det virker som om det låser seg. Er skikkelig vondt.
Jeg fikk det på slutten av svangerskapet sist, men bare sånn innimellom.
Har hatt det en sjelden gang fra tid til annen. Men siden rett før jeg fikk positiv test, har jeg hatt det hele veien. Og etter jeg hadde sitti i ro i ett par timer (etter jobb), så var det MYE verre da jeg reiste meg.

Off. Kan det være pga graviditeten allerede? :(

Det er mulig ja, desverre. For bekkenløsningen oppstår pga hormonforandringene i kroppen og trenger ikke å komme av den ekstra tyngden og voksende babyen i magen... :/
Håper ikke det er det....

Jeg kjenner det også litt i hoftebeinet på høyreside.. Trodde der var gangsperr etter sengekos, men da har det no vart lenge i hvertfall!

Jeg også har begynt å kjenne såvidt til det, men spesielt de dagene jeg er på jobb. Så blir nok bekkenbelte på meg etterhvert. fikk det i uke 14 sist gang, og de sier at man merker det tidligere og tidligere for hver gnag ;)

Æsj da :( her er det mye smerter nederst i korsryggen og i begge hoftene som varierer fra side til side,og noen ganger stråler nedover foten:confused:

Sent from my HTC Legend using BV Forum

Back
Topp