Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvd naprapat?Kjente det godt i et par dager, men jeg har en låsning som ingen har klart å hjelpe meg med å bli kvitt. Etter et par dager med vondt i bekkenet gikk den bort og jeg et akkurat nå bedre enn jeg har vært på nesten 5 år! Men regner med det snur og går andre veien. Så lenge jeg ikke blir sengeliggende igjen så er jeg fornøyd.
Nei, og har tenkt på det, men har ærlig talt blitt så lei av å gå til div og ha fravær fra jobb. Så da har avregningen blitt at så lenge jeg fungerer så får småindustri bare være småondter. Har fått så mange tips som ikke har funket så har liksom mista trua. Men det som fungerer er verdens beste kontorstol, og rolig bevegelse, så går endel i løpet av dagen.Prøvd naprapat?
Jeg fikk en helt annen hverdag etter at jeg begynte hos naprapat, etter en lang periode med diverse tilbud fra helsevesenet, så om du ikke har prøvd det, anbefaler jeg det på det sterkeste! ;-)
Jeg hadde også egentlig gitt opp og slo meg vel til ro med det leger og fysioterapeuter sa, at det nok ikke var så mye å gjøre med. Men på besøk hos ei venninne traff jeg på en naprapat som spurte om hun ikke kunne få prøve og tenkte jaja..... Helt annen verden for min del etterpå. Så anbefaler det likevel.... Skulle du tilfeldigvis bo i Trondheim kan jeg anbefale deg sted også....Nei, og har tenkt på det, men har ærlig talt blitt så lei av å gå til div og ha fravær fra jobb. Så da har avregningen blitt at så lenge jeg fungerer så får småindustri bare være småondter. Har fått så mange tips som ikke har funket så har liksom mista trua. Men det som fungerer er verdens beste kontorstol, og rolig bevegelse, så går endel i løpet av dagen.
Jeg fikk ikke positiv test før idag men hadde bekkenløsning allerede forrige uke. Også tredje svangerskap hos meg.Veldig sterke smerter i lysken som ståler ned mot beina og bakover etter en dag på jobb!
Tredje svangerskap. Men likevel -.-
da tror jeg legen må lese seg opp.. for så vidt jeg vet så får man bekkenløsning pga hormonene, ikke for at fosteret tar så mye plass..Var hos legen i går. Å legen mente at ikke var mulig da fostret var så lite (viste mellom fingrene). Og at BL kom neppe før uke 15-20 tidligst!! -.-
Men skal på min første jm time om ett par uker. Så tar det opp da ;-)
Var hos legen i går. Å legen mente at ikke var mulig da fostret var så lite (viste mellom fingrene). Og at BL kom neppe før uke 15-20 tidligst!! -.-
Dessverre ikke i Trondheim, men skal lagre opplysningen om naprapat til jeg eventuelt føler det blir verreJeg hadde også egentlig gitt opp og slo meg vel til ro med det leger og fysioterapeuter sa, at det nok ikke var så mye å gjøre med. Men på besøk hos ei venninne traff jeg på en naprapat som spurte om hun ikke kunne få prøve og tenkte jaja..... Helt annen verden for min del etterpå. Så anbefaler det likevel.... Skulle du tilfeldigvis bo i Trondheim kan jeg anbefale deg sted også....
Var hos legen i går. Å legen mente at ikke var mulig da fostret var så lite (viste mellom fingrene). Og at BL kom neppe før uke 15-20 tidligst!! -.-
Kjære vene, du bør bytte fastlegeVar hos legen i går. Å legen mente at ikke var mulig da fostret var så lite (viste mellom fingrene). Og at BL kom neppe før uke 15-20 tidligst!! -.-