Bekkenløsning NÅ???

Spadame

Elsker forumet
Går det an å få tilbake bekkenløsniongen snart 11 mnd. etter fødsel?

Jeg var litt plaget med bekkenløsning i graviditeten, som forsvant samtidig med fødselen. Men nå har jeg SINNSYKT vondt i korsryggen og i hele nederste delen av ryggen (Langt inni ryggen..). Det er en sånn varm, intens stikkende smerte som gjør så utrolig vondt!

Har vært vond siden forge onsdag, men nå er det så vondt at jeg såvidt klarte å løfte lillemann ut av tripp trapp stolen sin etter middag, jeg bruker 5-10 min. på å reise meg fra stol og sofa, når jeg går må jeg gå med helt bøyd rygg, og ofte mens jeg går eller beveger meg får jeg en skikkelig intens "pang" vondt som gjør at jeg knekker sammen på en måte.. [X(]

ORIGINAL: PippiLottis

dytter for deg, hadde nok tatt turen til fysioterapaut eller noen som vet litt om det

ORIGINAL: PippiLottis

dytter for deg, hadde nok tatt turen til fysioterapaut eller noen som vet litt om det

Takk! Ja, kanskje jeg må gjøre det.. Kan ikke fortsette å være så vond iallefall..

Bekkenløsningen min har aldri vært borte siden første graviditet, og gikk pent over til andre graviditet og forverret seg [:-].

ORIGINAL: **Lillamumi**

slik går jeg rundt om dagen også... SINNSYKT VONDT!!!!

Hadde bekkenløsning fra uke 20 ca, men min gutt blir jo 2 år snart..

Stoppet helt opp for meg på Kiwi forrige fredag. Da stod jeg der med full handlekurv og ungen. Måtte ringe mannen for å få han til å komme.

Var hos en kiropraktor på onsdagen og han mente jeg hadde en skivefeill på den nest nederste virvelen. Har vært hos han to ganger og han knakk meg begge veier og opp i mente og nå har jeg det så JÆVLIG vondt...  Gråt når jeg stod opp, gråt når jeg stod i dusjen, gråt når jeg gikk ned trappa og ønsket virkelig at jeg ikke levde. Men....  Kiropraktoren sa det ville bli verre før det ble bedre igjen. Ble det ikke det så måtte han se på om det kunne være noe annet.

SÅ JA jeg kan godt sette meg inn i hvordan du har det.

GOD BEDRING TIL DEG og håper du kommer deg fort. Hvis ikke så få noen til å se på det før det blir kronisk.

[:(] stakars deg! [:(]
Med meg ogs[ er det ofte slik som du sier at det stopper opp, og da er det vooondt! Gr[ter mye jeg ogsa[, det er s[ sinnsykt uutholdelig! [&o]
F[r nok ringe til en fysioterapeut eller kiropraktor for en time da! Vil ikke det skal bli kronisk! [>:]

ORIGINAL: E.R.A.

Bekkenløsningen min har aldri vært borte siden første graviditet, og gikk pent over til andre graviditet og forverret seg [:-].

uff, s[ f'lt! [:o][:o]

Jeg får av og til bekkenløsning når jeg har mensen [&:] ikke mye da

Back
Topp