Bekkenløsning/låsning

mamslykke2

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Noen som har hatt bekkenløsning/låsning i tidligere sv.skap? Hva er symptomene?

Bekkenløsning kjenner en nok litt forskjellig. Jeg har hatt veldig vondt nederst i korsryggen, og på innsiden av lårene.
Når det låste seg kunne jeg ikke gå.. det skjedde flere ganger...

Hadde det sist. Det kjentes ut som om noen stakk en kniv i skambeinet mitt

Jeg har hatt en del smerter i skambeinet og bak i halebeinet, det kjennes ut om som noe stikker både fremme å bak. Kan det være noe sånt tro? Skal til legen imorgen, så jeg får snakke me henne da :)

Jeg hadde alvorlig bekkenløsning i forrig svangerskap - fikk i uke 12.

Men idag kjente jeg for første gang en låsning i korsryggen da jeg tok meg på skoene. Men jeg er bare 4+3!!!! Noen som opplever det?

Kjenner ingenting nå.. forrige svangerskap fikk jeg skikkelig bekkenløsning i uke 25:dead:

Har hatt bekkenløsning med begge 2. Skikkelig vondt på sidene av korsryggen. Og fremme i lysken i tillegg på slutten

Mulig å ha det framme eller bak, eller begge deler. Hadde kun framme med første. Både framme og bak med andre barnet. Framme er det skambeinet som er vondt, bak føltes det som noe holdt på å gli skjevt. Veldig smertefullt med retningsforandring når en går, snu seg i senga osv.

Hadde ingenting som lignet engang sist, så håper virkelig jeg slipper unna nå og! :)
Høres ikke noe godt ut, å ikke minst dritkjedelig om man blir så vond man blir sykemeldt eller ikke klarer å gjøre noe.. :dead:
Sikkert dumt spørsmål men hvordan går det å føde/er riene vondere når man har bekkenløsning /låsninger? Kan se for meg det må være forj...lig :confused:

Jeg hadde foran sist, håper jeg slipper denne gangen!

Vet ikke om fødselen ble noe påvirket av bekkenløsning en, men slet veldig med ryggen før jeg ble gravid og i hele svangerskapet, forferdelig å ikke kunne sitte, stå eller ligge under fødselen.. fikk jo da riene mest i ryggen :inpain:

Jeg hadde foran sist, håper jeg slipper denne gangen!

Vet ikke om fødselen ble noe påvirket av bekkenløsning en, men slet veldig med ryggen før jeg ble gravid og i hele svangerskapet, forferdelig å ikke kunne sitte, stå eller ligge under fødselen.. fikk jo da riene mest i ryggen :inpain:
Hva gjør du hvis du hverken kan sitte, stå eller ligge? Jeg sto nesten hele fødselen pga ryggsmerter.

Back
Topp