Juni16+desember18<3
Glad i forumet
Har hatt veldig vondt i høyre hofte en stund nå. Uke 33+3 i dag. Gikk et par ganger til kiropraktor som sa det hadde låst seg godt på begge sider. På det tidspunktet var n slik time eller det å ligge i et varmt badekar en stund nok til at ikke jeg hadde vondt på noen dager. Ble bare verre og verre. Har ikke råd til å fortsette å betale 500kr gangen hos kiropraktor så fikk fysioterapi henvisning grunnet bekkenløsning med gangvansker av fastlegen. Har gått til innkjøp av tempurmadrass og sover med pute mellom bena for avlastning. Nå finner jeg ut at det ikke er en eneste ledig fysioterapeut i byen her. Alle kommunale timer er tatt... Fikk en time hos en i nabobyen, men han visste ikke om han hadde tid til å følge opp...
Dette ble mye greier, men er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Har ikke pengene til å betale for behandling og i natt hadde jeg så vondt at søvn nesten var umulig! Er jo så sliten fra før og trenger jo all energien jeg kan samle de neste ukene:/
Setter veldig pris på alt av tips!
Dette ble mye greier, men er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Har ikke pengene til å betale for behandling og i natt hadde jeg så vondt at søvn nesten var umulig! Er jo så sliten fra før og trenger jo all energien jeg kan samle de neste ukene:/
Setter veldig pris på alt av tips!