Bekkenløsning/låsning

makko86

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Desemberlykke2017
Dere som har barn fra før.. Når kan man kjenne det? Hvordan kjennes det ut? Hvordan påvirker det deg?

Nysgjerrig og uvitende! ;-)

Det begynte nederst i ryggraden på hver side av den. Så har det spredd seg til rumpa, og nå til hoftene. Det er smerter som kommer spesielt når jeg bøyer meg, går eller vrir meg. Generelt når jeg beveger meg med noe annet enn korte skritt. I dag har jeg kjent det ved alle typer bevegelser. Løfte klarer jeg nesten ikke. For meg er det varm og stikkende smerte.

Jeg hadde bekkenløsning foran, og det gjorde rett og slett vondt i hele området rundt symfysebeinet/skambeinet..
Jeg fikk bekkenløsning i uke 11 med storebror, og gikk med krykker i uke 20..

Med storesøster fikk jeg vondt fra dag en. Var som om øverste del av rumpa/nederste del av korsryggen låste seg. Om jeg lå på gulvet og lekte med bonusjenta måtte jeg ha hjelp til å komme meg opp. Denne gangen slapp jeg unna helt til uke 10, da begynte det å låse seg, samt at det gjør vondt hvis jeg er mye i bevegelse.

Kjente med lille N uke 5 og nå og. Ble anbefalt bekkenbelte men ingen har :p
Kom ikke med alt -.-
Kjennes ut som murring stikking i rygg og sete partiet. Når det er låst så kjennes det ut som noen holder igjen og er sykt vondt !!!

Last edited:
Hmm. Hva er så forskjell på låsning og løsning? Har nemlig vondt nederst i korsryggen. Ekstra vondt å sette seg eller å reise seg. Spekulerer fælt i hva det kan være..

Hmm. Hva er så forskjell på låsning og løsning? Har nemlig vondt nederst i korsryggen. Ekstra vondt å sette seg eller å reise seg. Spekulerer fælt i hva det kan være..
Låsning da klarer man nesten ikke gå :/ gangsperre. Prøv å løft bena opp når du sitter som når man tar kneløft

Har hatt bekkenlåsning og det satte seg i hofta. Kunne nesten ikke eller bevege beinet fremover uten at det gjorde skikkelig vondt sånn midt inni hofta!
Men løsningen satt midt i på baksiden!

Back
Topp