Bekkenløsning/låsning jente eller gutt?

Bkno4211872

Blir kjent med forumet
Dere som har hatt bekkenløsning/låsning i flere svangerskap, men med ulik grad mtp kjønn. Var det verst med jente eller verst med gutt?

Har hatt bekkenløsning i mine to første svangerskap, fra rundt uke 9-10. Begge var gutter.
Har nå litt låsning bak av og til, men ellers i storform (bank i bordet) i forhold til bekken.. Spent på kjønnet
 
Har hatt bekkenløsning i alle svangerskap, men det forrige som var jente, var verst. Fikk det samtidig med kvalmen i uke 7 :meh:og holdt det gående frem til hun ble født. Hadde noen gode perioder da. Med guttene har det kommet nærmere slutten av svangerskapet.

Nå er jeg 30 uker på vei med en gutt, og har hatt svært lite bekkenplager - heldigvis :)
 
Har hatt litt antydninger til det jeg tror er låsning nå på slutten (38+0 i dag), her blir det gutt :)
 
Første graviditet men har både låsning og løsning foran i symfysen. Det er en gutt som terger mora si her :p
 
Hadde vondt fra uke 10 sist! Klarte til slutt ikke å løfte bena å få på meg buksa... gikk på krykker. Det var ei jente :) må kjente jeg det i uke 5 allerede, selvom jeg er 70kg mindre denne gangen :p, men aner ikke kjønn. Så får se :)
 
Fikk jente sist og hadde da mest smerter i høyre side fremme og litt rundt. Kom vel rundt uke 11-13 ca.

Gravid med gutt nå og kjenner det mer all over, så er nok litt 3 låsning i bilde.. Kom skikkelig i uke 16-18 ca.

Begge gangene påvirket det gange og brukte krykker på slutten sist og brukt litt fra uke 25 nå?
 
Hadde nesten ikke bekkensmerter i det hele tatt med første, det var jente. Med nr 2, som var gutt, hadde jeg ekstreme bekkensmerter og låsninger. Kunne ikke reise meg fra sofaen engang uten å ramle sammen i smerte..
 
Back
Topp