Bekkenløsning/låsning i uke 5?

Toto

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Er det faktisk mulig? Hadde det forrige svangerskap også,men da kom ikke problemene før rundt uke 10. Hadde håpet å slippe unna denne gang [emoji85]

Sniker litt... og ja det er mulig, dessverre.
Med andremann var det slik eg merka at eg var gravid[emoji28]
Men, det er faktisk vanleg at det merkes godt i starten pga hormoner, og så dabber av litt igjen. Slik var det for meg andre gang, håpar det stemmer for deg også[emoji4]

Håper det dabber av her også. Er bare 6mnd siden fødsel, kanskje det har noe å si. Huff. Men det er jo verdt alt,om alt går bra [emoji173][emoji170]

Ja det er nok mulig [emoji20] jeg ble tidlig invalid av bekkenløsning første gangen husker jeg. Heldigvis bedre andre gangen, så håper på den varianten nå også [emoji14][emoji1360]

Krysser fingrene for at dette bare er forbigående,da. Hvis ikke blir dette et laaaangt svangerskap [emoji85]

Jeg hadde låsning som legen tidlig mente var bekkenløsning.... Ble sykemeldt hele svangerskapet og var dårlig... Var til fysio som også mente det ikke var låsning. Da jeg hadde født og ikke ble bra gikk jeg til kiropraktor og fikk behandling for låsning. Da ble jeg bedre! Jeg er sikker på at fødselen hadde vært greiere om bekkenet ikke var "låst" i stram muskulatur. Derfor vil jeg anbefale å få kiropraktor eller manuell terapeut til å se på deg

Burde kanskje kontakte noen,ja. Men så føler man seg litt «dum» da, sliter med bekken i uke 5.

I forrige svangerskap fikk jeg bekkenlåsning 4+5 og brukte krykker fra uke 5. Fikk hjelp av kiropraktor. Var ganske flaut da jeg kom hoppende inn på krykker og gikk gående med krykkene under armen på vei ut[emoji28]
Slet med bekkenet gjennom hele svangerskapet da. Måtte begynne med krykker fra uke 15 og da jeg var 28 uker på vei, satt jeg i rullestol. Så det er fullt mulig å kjenne det så tidlig!

Jeg har aldri hatt særlig problemer med bekkenet med de andre barna, men i dag har jeg harr vondt i korsrygg og innsiden av lårene/lysken.. mistenker bekkenet.. vært mye bilkjøring de siste dagene.

Jeg kjenner det godt.

Back
Topp