Bekkenløsning/låsing

KoseMos1

Glad i forumet
Julibarna2014
Julibarna2024☀️
Hei. Noen andre som plages så mye med bekken, at man vurdere å avlaste med krykker?
18+3
 
Jeg har både bekkenløsning og låsning. Ble KJEMPEMYE bedre av to behandlinger hos kiropraktor. Hvis du ikke har prøvd så gjør det, jo før jo heller! Kan ikke få anbefalt det nok :D jeg klarte nesten ikke gå, og ihvertfall ikke bøye meg, men går jeg nesten helt normalt igjen.
 
Ja krykker blir brukt her også når jeg vet jeg skal være ute av hus en liten stund. Får behandling av fysio en gang i uken også.
Er nå 2 svangerskap der hvor jeg har måtte bruke krykker for å komme meg rundt grunnet bekkenløsning
 
Nu vil ikke høyre foten bli med meg. Vondt fra høyre side av bekken og ned foten. Går bra så lenge jeg ikke løfter høyrefot, så jeg subber rundt.... Ikke klar for sykemelding ennå...
 
Nu vil ikke høyre foten bli med meg. Vondt fra høyre side av bekken og ned foten. Går bra så lenge jeg ikke løfter høyrefot, så jeg subber rundt.... Ikke klar for sykemelding ennå...
Har du vært hos kiropraktor? Jeg hadde virkelig ikke trua, men etter bare to "oppknekkinger" så var hofta på plass igjen! Bekkenløsninga blir jo ikke bedre, men låsning er jo det som gjør at du ikke klarer å gå..
 
Back
Topp