Bekkenløsning/låsing i symfysen og seng!!!

Mamma til gutt 3 år

Blir kjent med forumet
Hei. Dere med bekkenløsning og låsing i symfysen, hva slags seng sover dere på? Jeg har ikke sovet de siste nettene. Kjøpte ny seng. Men den gjorde det bare verre :(

Da jeg slet som verst så brukte jeg den jeg alltid har hatt men måtte bygge opp med puter bak ryggen sånn at jeg nesten satt og det hjalp litt..

Sov på memory foam seng, men du må bruke puter til å støtte opp litt her og der. Endte med at jeg sov på magen under hele graviditeten med pute under magen. Da fikk jeg sove! Sov slik til jeg fødte

Sent from my iPhone using BV Forum

Av alle ting så sover jeg best i en veeeeldig myk seng. Trodde den senga vi har hjemme var bra til å begynne med helt til jeg lånte senga til broren min en uke. Våkner opp med ett helt annet bekken og har det mye bedre i hverdagen når jeg sover i den senga. Så her er det en stor vurdering å gå til innkjøp for en kjempe myk overmadrass.
Er ikke så enkelt å snu seg, men jeg sover såppas smertefritt at jeg slipper å snu og vende på meg hele tiden som ellers...

Myk seng synes jeg var best, og sov på siden, og det var livsviktig med pute mellom føtterne, hvis ikke klarte jeg ikke røre meg når jeg våkna..

Takk for alle tips! Da var det nok dumt å kjøpe ny seng akkurat nå. Termin om 3 måneder. Jeg får vel be mannen plassere gamle madrassen min i nye senga. Slet jo med den før pga for myk madrass. Men etter å ha sovet på hard madrass en natt tror jeg bekkenet mitt har det bedre med myk. Dere som sover på magen. Hvor kjøper dere sånn pute? Har sett det hos kiropraktor.

Dreamgenii amme/gravidpute mellom bena!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp