Bekkenløsning - knas....

TuttiFrua

Glad i forumet
Kan ikke huske at bekkenløsninga var så ille sist, selv ikke ved slutten. Vondt var det og jeg jobba, men denne gangen er jeg sykemeldt og kan ikke gjøre stort før det blir helt grusomt. Kan høre at det knasker og beveger seg når jeg snur meg. Var hos fysio i går og hun kunne ikke hjelpe meg med noe før jeg hadde vært hos kiropraktoren igjen..så skal dit i morgen. Dette hørtes ikke normalt ut sa hun, og jeg er igrunn veldig enig... Det verker og murrer og stråler ned i låra. Bæsj altså.... Dagens klage fra meg...

TuttiFrua skrev:
Bæsj altså....

Sånn ville jeg sagt det også ;) Perfekt beskrivelse;)
Håper du blir bedre snart :D
Masse god bedring til deg

Huff da.. Kjipt med den her bekkenløsninga.. Håpe du blir fort bra igjen.
Vet kordan du har det. :/

Takk jenter! Men tror neppe jeg blir særlig bedre før bebisen er kommet ut og hormonene er i system igjen. Håper uansett at alt blir bra igjen etter fødsel, sånn som sist.

uff, knasking hørtes ikke noe særlig ut.

Er skikkelig plaga selv denne gangen, og alt gjør vondt :( Får ikke gjort noenting, og stråler hele tiden nedover lårene, og oppover hele ryggen. Jeg som vil trene og være i fin form! UFF!

Håper behandling virker hos deg og at du får det litt lettere :)

æsj, den bekkenløsninga er drit ja!
Håper du klarer deg gjennom hele graviditeten på egne bein! Må ver kjedelig å sitte i ro elle hoppe rundt på krykker med kul på magen...
Kan ikkje huska det var så j... første gangen som nå.
make it go away, ush! :-P

Back
Topp